  • 1. Data: 2004-03-02 18:45:15
    Temat: Co z e-Lukasbankiem?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy w koncu zacznie dzialac normalnie?

  • 2. Data: 2004-03-02 18:55:36
    Temat: Re: Co z e-Lukasbankiem?
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 19:45, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Krzysztof
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Czy w koncu zacznie dzialac normalnie?

    Co do pytania z tematu - czytasz grupę, czy tak palnąłeś jako NEWSA tą
    wiadomość ?

    A co do pytania z treści - NTG ... powinieneś je skierować do LUKASA ...

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 3. Data: 2004-03-02 18:59:09
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Czy w koncu zacznie dzialac normalnie?

    mBank powinien zrobic teraz reklame:
    dzialajacy serwis internetowy to pierwszy punkt w kodeksie honorowym banku
    :-))))))

    albo cos kolo tego :-)

    pozdrawiam
    kursor

  • 4. Data: 2004-03-02 19:01:29
    Od: "523" <d...@w...pl>

    ale mBank już zrobił klientów w ciula a Lukas jeszce nie

  • 5. Data: 2004-03-02 19:26:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ale mBank już zrobił klientów w ciula a Lukas jeszce nie

    To, ze Lukas nie dziala mozna przezyc, wiadomo, ze wszystko jest zawodne,
    natomiast szkoda, ze nie podaja na stronie zadnej informacji o awarii. Z
    mBanku juz powolutku uciekam, niedlugo bede mial konto w VB oraz +Lukas (0
    zl oplaty za e-konto pro) to zupelnie mi wystarczy. MBank niech szuka
    naiwnych na przelewy za 0,5 i kolejne oplaty, ktore z pewnoscia wprowadzi.
    Mogli przeciez zrobic wzorem Lukasa - odpowiednie saldo, wplywy itp =
    przelewy darmowe, ale widocznie maja inna filozofie tego biznesu. Na mnie
    nie zarobia, bo juz niedlugo moje oszczednosci odplyna do VB. Czasami drobna
    rzecz jak wprowadzenie oplat mobilizuje do otwarcia nowego rachunku.

  • 6. Data: 2004-03-02 19:26:15
    Od: d...@p...onet.pl

    > Czy w koncu zacznie dzialac normalnie?

    U mnie zaczął mozolnie działać. Po zalogowaniu muszę odczekać
    1-2 minuty na pojawienie menu i info o saldzie.
    Jak wejdę na przelewy to też chwilę to trwa.

    z WWW:(zapomnieli, że wczoraj też występowały)

    Uprzejmie informujemy, że z powodu modernizacji systemu mogą dziś
    wystąpić chwilowe trudności w korzystaniu z LUKAS e-Banku.
    W razie problemów Klientów posiadających telekod, prosimy o dokonanie
    operacji telefonicznie na naszej LUKASlinii pod numerem 0801 33 00 00.
    Klientów nie posiadających telekodu, a potrzebujących pilnie dokonać
    operacji bankowych, prosimy o złożenie wizyty w placówce bankowej.
    Jednocześnie pragniemy zapewnić, że zgłoszenie problemu naszemu Doradcy
    przez telefon lub w placówce, spowoduje skorygowanie prowizji za operacje
    wykonane poza e-Bankiem. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

  • 7. Data: 2004-03-02 19:29:53
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 19:59, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako kursor wykrzyczał
> [...]

    > mBank powinien zrobic teraz reklame:
    > dzialajacy serwis internetowy to pierwszy punkt w kodeksie honorowym banku

    To może : I w pełni funkcjonalne forum dyskusyjne jako skomplikowana
    usługa, nie świadczona przez nikogo na rynku Polskim ...

  • 8. Data: 2004-03-02 19:43:10
    Temat: Re: Co z e-Lukasbankiem? i pyt. dot. interfejsu (nowego)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > U mnie zaczął mozolnie działać. Po zalogowaniu muszę odczekać
    > 1-2 minuty na pojawienie menu i info o saldzie.
    > Jak wejdę na przelewy to też chwilę to trwa.

    tak, ruszyl, jest 20.35.
    ale jescze 10 min wcześniej leżał, pewnie za 5 minut znowu polegnie :)))

    pytanie - po wprowadzeniu zmain w interfejsie pojawia się po zalogowaniu
    plansza z linkiem "Aby przejść do serwisu e-bankowego kliknij tutaj"
    prowadzacym dalej, do konta.

    pod przekierowującym "tutaj" jest miejsce, by system nie pokazywał więcej
    tej planszy.

    i w tym miejscu, w polu odhaczałem już chyba ze 120 i więcej razy podczas
    logowań, że nie chcę tego oglądać, i w kółko muszę to ogladać... macie to
    samo, wciąż te planszę "przedkontową"?

    zmęczony odhaczaniem
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-03-02 19:49:21
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 20:43, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako janke wykrzyczał
> [...]

    > logowań, że nie chcę tego oglądać, i w kółko muszę to ogladać... macie to

    To samo ... ale myślałem, że to moje ustawienia cookies ... ;)

  • 10. Data: 2004-03-02 19:49:54
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > i w tym miejscu, w polu odhaczałem już chyba ze 120 i więcej razy podczas
    > logowań, że nie chcę tego oglądać, i w kółko muszę to ogladać... macie to
    > samo, wciąż te planszę "przedkontową"?

    Mam dokładnie tak samo, poza tym mieszają coś z certyfikatami (pisałem w
    innym wątku).

    > zmęczony odhaczaniem
    > zbyszko janke

    również...