  • 1. Data: 2004-03-02 18:22:56
    Temat: Najlepszy serwis z notowaniami FI
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    Pytanie do wszystkich:

    Pracujemy nad nową wersją ePortfel, która będzie obsługiwała konta typu
    fundusze inwestycyjne. Będzie można rejestrować operacje w SFI mBanku, ściągać
    stamtąd historię operacji itp.
    Mam do Was pytanie: skąd ePortfel powinien ściągać notowania funduszy?
    Najlepiej aby to był serwis z którego aplikacja może ściągnąć notowania wielu
    funduszy jednocześnie, także strony towarzystw raczej odpadają. Drugi warunek,
    to aby można było ściągać notowanie historyczne nie tylko aktualne.
    Na razie rozważamy trzy serwisy: hoga.pl wp.pl i fundusze.mbank.com.pl
    Gdzie Wy sprawdzacie notowania? Ja osobiście na fundusze.wp.pl - tam chyba są
    najszybciej, ale niepokoją aktualne problemy finansowe Wirtualnej Polski....

    Zależy nam na tym aby ePortfel korzystał z serwisu najszybciej udostępniającego
    notowania, szybko działającego i niezawodnego. Czym lepszy będzie serwis tym
    sprawniej i pewniej będzie pracować nasza aplikacja.

    Jakieś propozycje?

    Maciek Węgorkiewicz
    http://www.eportfel.com
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-02 18:38:30
    Temat: Re: Najlepszy serwis z notowaniami FI
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Wegorkiewicz <w...@i...pl> wrote:
    > typu fundusze inwestycyjne. Będzie można rejestrować operacje w SFI
    > mBanku, ściągać stamtąd historię operacji itp.

    Khem - a MultiBanku?

  • 3. Data: 2004-03-02 19:33:15
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > Khem - a MultiBanku?

    Miało być szybko, a w mB/multi są następnego dnia.
    Najszybciej są chyba na wp.pl, może bankier.pl, a także na stronach DM.

    --
    W.

  • 4. Data: 2004-03-02 19:55:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie Wy sprawdzacie notowania? Ja osobiście na fundusze.wp.pl - tam chyba

    > najszybciej, ale niepokoją aktualne problemy finansowe Wirtualnej
    Polski....

    http://www.money.pl/fundusze/notowania/ dają zwykle wyniki tego samego dnia
    i są notowania archiwalne.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-03-03 08:10:35
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    >Khem - a MultiBanku?

    Multibanku - jak będą użytkownicy chcieli to hm, czemu nie?
    Na razie nikt nie wyrażał takiej potrzeby. Ale jeśli byś chciał coś takiego to
    potrzebuję dostępu do historii FI w Multibanku....

  • 6. Data: 2004-03-03 08:32:26
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl> napisał:
    > Multibanku - jak będą użytkownicy chcieli to hm, czemu nie?

    Chcemy !!!

    > Na razie nikt nie wyrażał takiej potrzeby.

    To wyrażamy ;)
    Ps. rozumiem, ze AMRA też ;-)

    > Ale jeśli byś chciał coś takiego to
    > potrzebuję dostępu do historii FI w Multibanku....

    Z serwisu transakcyjnego ? czy to:
    http://co.multibank.pl/notowania_funduszy/

    --
    Witek

  • 7. Data: 2004-03-03 16:29:02
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    >Z serwisu transakcyjnego ? czy to:
    >http://co.multibank.pl/notowania_f unduszy/

    To są notowania, ktore sobie mozemy sciagnac skadkolwiek.
    Ja rozumiem ze chodzi o to aby klienci Multibanku mogli sciagac historie
    operacji na swoich funduszach inwestycyjnych. Bedzie to zrobione o ile ktos sie
    upomni w momencie jak wprowadzimy wersje dla mBanku.

    Maciek Wegorkiewicz

  • 8. Data: 2004-03-03 17:16:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 2 Mar 2004 20:55:18 +0100, w <c22p2n$6sd$1@inews.gazeta.pl>, "Tomasz
    Waszczynski" <w...@w...org> napisał(-a):

    > http://www.money.pl/fundusze/notowania/ dają zwykle wyniki tego samego dnia
    > i są notowania archiwalne.

    A tego samego dnia, tzn. tak o której h?

  • 9. Data: 2004-03-03 20:48:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.money.pl/fundusze/notowania/ dają zwykle wyniki tego samego
    dnia
    > i są notowania archiwalne.

    >A tego samego dnia, tzn. tak o której h?

    Zwykle między 19 a 20 już są.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-03-05 17:44:28
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

> [...]

    tym
    > sprawniej i pewniej będzie pracować nasza aplikacja.

    http://bossa.pl/fundusze/dane.html
    http://bossa.pl/fundusze/inwestycyjne.html

    Jacyk