  • 1. Data: 2004-03-02 15:09:26
    Temat: Lukas - pytanie
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Pierwszy raz sie loguje wiec wybaczcie ;-) Czy to u mnie cos nie tak, czy
    tez problem lezy po stronie banku? Otoz: po wpisaniu id i hasla pojawia sie
    pusta strona tylko z opcjami: serwis informacyjny i koniec pracy...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-03-02 15:36:35
    Temat: Re: Lukas - pytanie
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 16:09, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Baton wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Pierwszy raz sie loguje wiec wybaczcie ;-) Czy to u mnie cos nie tak, czy
    > tez problem lezy po stronie banku? Otoz: po wpisaniu id i hasla pojawia sie
    > pusta strona tylko z opcjami: serwis informacyjny i koniec pracy...

    Przeczytj parę postów wcześniej, co ?

    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-03-02 15:38:54
    Od: "Larry K." <k...@g...pl>

    U mnie tez sie przywiesza - sprobuj poodswiezac strone - za ktoryms razem
    "zaskoczy" i przejdzie dalej - do stanu konta.
    pzdr
    Larry

  • 4. Data: 2004-03-02 16:03:22
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Larry K." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > U mnie tez sie przywiesza - sprobuj poodswiezac strone - za ktoryms razem
    > "zaskoczy" i przejdzie dalej - do stanu konta.

    ... blad wykonania 121 : blad systemowy ... a to co takiego?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2004-03-02 16:57:21
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...sprobuj poodswiezac strone - za ktoryms razem
    > "zaskoczy" ...

    Nie podpowiadaj nowicjuszom niedozwolonych nawyków !!!
    Hakera chcesz im naraić, by wygolił całą kasę ???

  • 6. Data: 2004-03-02 17:14:49
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 17:57, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako
    z...@p...onet.pl wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Nie podpowiadaj nowicjuszom niedozwolonych nawyków !!!

    ??? ;)