  • 1. Data: 2004-03-02 19:00:10
    Temat: w co zainwestować...
    Od: "rfew rew" <t...@W...gazeta.pl>

    na dzień dzisiejszy -nie znam się zbytnio na tym a chciałbym wsadzić troche
    kasy...- na max miesiąc ... co mi da największy zysk???? mam konto w mBanku i
    Funduszu inwestycyjnym...

  • 2. Data: 2004-03-02 19:31:56
    Temat: Re: w co zainwestować...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-02 20:00, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako rfew rew
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > na dzień dzisiejszy -nie znam się zbytnio na tym a chciałbym wsadzić troche

    Spróbuj na dzień jutrzejszy ... Wiedza winna być większa ;)
    Inwestowanie na miesiąc ? ;) Tylko akcje WIG'u ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-03-02 22:37:06
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "rfew rew" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    troche
    > kasy...- na max miesiąc ... co mi da największy zysk???? mam konto w

    Kup przedwczorajsze jednostki uczestnictwa w funduszach polskich akcji

  • 4. Data: 2004-03-03 08:25:28
    Od: "Przemek" <r...@p...onet.pl>

    > Inwestowanie na miesiąc ? ;) Tylko akcje WIG'u ;)

    Spróbuj na Forexie. Może wystarczyć kilkanaście minut. ;-)