  • 21. Data: 2003-03-26 10:40:20
    Temat: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Właśnie - inteligo naprawdę dzwoni, gdy jakikolwiek przelew lub zlecenie
    > stałe wróci na rachunek?

    Dzwonia.

  • 22. Data: 2003-03-26 10:42:22
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Bezpłatne. Poczytaj ichnią stronkę i TOiP.

    Mozliwe. Ja place za pelny serwis SMSowy, wiec nie bylem pewien za co
    sie placi, a za co nie. A poniewaz w Inteligo podobno placi sie za
    wszystko, wiec przez domniemanie uznalem, ze .... :-P

    Bartol

  • 23. Data: 2003-03-26 10:47:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Dzwonia.

    Ale mówiliście o zleceniu stałym. I to nawet rozumiem.

    A jak odbije zwykły przelew jednorazowy?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 24. Data: 2003-03-27 09:04:12
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Jak mi w Inteligo wrocilo zlecenie stale (zmienil sie numer konta do
    > placenia abonamentu RTV), to zadzwonili do mnie i mnie o tym
    > poinformowali. Jak drugi raz ZS wrocilo (tym razem ja sie pomylilem w
    > updacie numeru konta), tez zadzwonili. Jak sie zapytalem, czy moge z
    > tego dzwonienia zrezygnowac, bo dostaje stosowne informacje SMSem, to mi
    > mila pani powiedziala, ze nie moge, bo oni by design dzwonia zawsze, gdy
    > jakas zlecona operacja nie dojdzie do skutku.
    >
    > Inteligo jest do dupy? Nie, po prostu nie ma "darmowej" jakosci obslugi :-P
    >
    > Bartol

    No i masz zawiadamianie, czy chcesz, czy nie. I, tak jak lubisz, nie za
    darmo :P

  • 25. Data: 2003-03-28 12:29:17
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Podobne pytanie, na ekoncie nie ma srodkow, a sa na emax'ie, czy da sie
    tak zrobic by przy stalym przelewie sam sobie przelal ile trzeba z
    emaxa na ekonto?

    p.