  • 1. Data: 2003-03-25 08:23:50
    Temat: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    news:b5p3j7$im2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Bo mam właśnie taką sytuację - zleciłem na dzisiaj przelew VAT do US z
    > rachunku BiznesKonto - jednak zapomniałem wczoraj przelać na to konto
    > środków

    To się po prostu nie wykona, bez jakiegokolwiek śladu.
    Zlecenie przepadnie - trzeba wystawić nowe

  • 2. Data: 2003-03-25 08:24:13
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Bo mam właśnie taką sytuację - zleciłem na dzisiaj przelew VAT do US z
    rachunku BiznesKonto - jednak zapomniałem wczoraj przelać na to konto
    środków

    i dzisiaj nie stało sie dokładnie nic !!!
    przelew zniknął z listy Operacji planowanych, nie pojawił się oczywiście w
    historii, żadnego SMS-a czy maila

  • 3. Data: 2003-03-25 09:24:29
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2003 09:24:13 +0100, "olo" <k...@t...usunto.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    >i dzisiaj nie stało sie dokładnie nic !!!
    >przelew zniknął z listy Operacji planowanych, nie pojawił się oczywiście w

    I bardzo dobrze - to jest po prostu kulturalny bank, nie obraza sie na
    klientow rzucajacych mu pod stopy klody, wprawiajacych w jalowy ruch
    machine bankowa. Pisze to nie bez kozrey, bo przyuczony do
    wymienionych przez Ciebie praktyk mBanku, zlecilem w podobny sposob
    realizacje przelewu z ING BSK. Zasilenie po prostu wplynelo dzien
    pozniej niz przewidywalem i skutek byl wiadomy, czyli zaden. Pod
    koniec miesiaca okazalo sie jednak, ze mam na koncie debet 3zl., gdyz
    bank byl uprzejmy za niewykonana czynnosc pobrac 3 zlocisze.
    Czyli prowizja wzrosla z 7 do 10 zlotych. Poczatkowo, nie sledzac
    zmian tabel prowizji bylem przekonany, ze to wlasnie prowizja za
    obsluge rachunku ulegla podwyzszeniu i przed 28. przelalem na BSK
    10 zl. zamiast 7, tym razem zostala nadwyzka :-) i w ten pokretny
    sposob wiem wszystko. :-))) A to wszystko dlatego, ze BSK jest
    jedynym bankiem na moim osiedlu w poblizu domu, wiec tylko tam moge
    wplacac posiadana od czasu do czasu wolna gotowke, i oczywiscie
    natychmiast po przyjsciu do domu przelac ja do mBanku badz LG. :-)
    Bo samo LG tez umozliwia wplaty ale lezy duzo dalej...

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-03-25 09:35:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "berdycz"
    > To się po prostu nie wykona, bez jakiegokolwiek śladu.
    > Zlecenie przepadnie - trzeba wystawić nowe

    piekny system - wspomaga trenowanie pamieci klienta ;-)

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html# billboard nr 20
    stac mnie na inny bank :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-25 09:58:58
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > koniec miesiaca okazalo sie jednak, ze mam na koncie debet 3zl., gdyz
    > bank byl uprzejmy za niewykonana czynnosc pobrac 3 zlocisze.

    te 3 zlocisze zaplacies za wyslanie do Ciebie informacji o
    niezrealizowaniu przelewu
    by uniknac tej oplaty nalezy zaznaczyc kwadracik
    "Prosze o nie informowanie o nie zrealizowanym zleceniu"

    PiotR

  • 6. Data: 2003-03-25 10:45:56
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > I bardzo dobrze - to jest po prostu kulturalny bank, nie obraza sie na
    > klientow rzucajacych mu pod stopy klody, wprawiajacych w jalowy ruch
    > machine bankowa.

    powiem Ci szczerze że kulturalny bank powinien mnie poprostu o tym
    poinformować
    - nie robić broń Boże niczego za mnie, tylko poinformowac - wysłać sms,
    maila czy zadzwonić
    tym bardziej że taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz od chyba 2 lat
    gdy używam konta w mBanku - każdemu może się zdarzyć że coś zapomni

    z dwojga złego w przypadku przelewu do US wolałbym zapłacić dodatkowo 3
    złote niż narażać się na kłopot - to tak na marginesie

  • 7. Data: 2003-03-25 10:50:39
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > To się po prostu nie wykona, bez jakiegokolwiek śladu.
    > Zlecenie przepadnie - trzeba wystawić nowe

    a to super, nawet kurcze nie pamiętam jaka kwota VAT dokładnie była bo
    wszelki ślad w mbanku zniknął a dokumenty mam w domu - rewelacja poprostu

    a zapomniałem poprostu przelać środki z biznes maxa na biznes konto , -
    trzeba czujnym byc i tyle

    ps. a jak w takiej sytuacji zachowuje się np. Inteligo ? Wysyła jakąś
    informację ?

  • 8. Data: 2003-03-25 10:55:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik olo napisał:

> [...]
    > tym bardziej że taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz od chyba 2 lat
    > gdy używam konta w mBanku - każdemu może się zdarzyć że coś zapomni

    Jak mi w Inteligo wrocilo zlecenie stale (zmienil sie numer konta do
    placenia abonamentu RTV), to zadzwonili do mnie i mnie o tym
    poinformowali. Jak drugi raz ZS wrocilo (tym razem ja sie pomylilem w
    updacie numeru konta), tez zadzwonili. Jak sie zapytalem, czy moge z
    tego dzwonienia zrezygnowac, bo dostaje stosowne informacje SMSem, to mi
    mila pani powiedziala, ze nie moge, bo oni by design dzwonia zawsze, gdy
    jakas zlecona operacja nie dojdzie do skutku.

    Inteligo jest do dupy? Nie, po prostu nie ma "darmowej" jakosci obslugi :-P

    Bartol

  • 9. Data: 2003-03-25 11:54:19
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2003 10:58:58 +0100, "PiotR" <p...@p...com>
    napisał(a):

    [...]

    >te 3 zlocisze zaplacies za wyslanie do Ciebie informacji o
    >niezrealizowaniu przelewu
    >by uniknac tej oplaty nalezy zaznaczyc kwadracik
    >"Prosze o nie informowanie o nie zrealizowanym zleceniu"

    Oczywiscie zrobilem to w momeencie otwarcia rachunku. :-)

    --
    Adek

  • 10. Data: 2003-03-25 12:01:00
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2003 11:45:56 +0100, "olo" <k...@t...usunto.pl>
    napisał(a):

    >z dwojga złego w przypadku przelewu do US wolałbym zapłacić dodatkowo 3
    >złote niż narażać się na kłopot - to tak na marginesie

    Tyle ze BSK wcale nie powiadamia. :-))) To znaczy powiadamia
    na miare swej jakosci uslugi: wiadomosc zostala umieszczona
    w tzw. poczcie na koncie, czyli jesli nie zajrzysz to nie wiesz.
    Zaden mail, zaden SMS, po prostu glupiego robota i udawanie,
    ze wykonali jakas usluge za 3 PLN.

    W efekcie nadal mialbys klopot tyle, ze za trzy zlote. :-)

    --
    Adek