  • 1. Data: 2003-04-22 19:08:50
    Temat: Co sie dzieje?
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Witam,
    czy to u mnie cos nie dziala? Nie moge sie zalogowac ani w mbanku ani w
    lukasie, a ni w Pekao sa.
    Wiecie co sie dzieje i czy w ogole sie dzieje?

    Pozdro jack

  • 2. Data: 2003-04-22 19:55:42
    Temat: Re: Co sie dzieje?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jack" <j...@p...neostrada.pl> wrote in news:b8440b$dme$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > czy to u mnie cos nie dziala? Nie moge sie zalogowac ani w mbanku ani w
    > lukasie, a ni w Pekao sa.
    > Wiecie co sie dzieje i czy w ogole sie dzieje?

    Wydaje mi sie, ze to raczej cos u Ciebie... zalogowalem sie wlasnie zarowno do
    mBanku,
    jak i Telepekao24 przy uzyciu Neostrady, takiej jak Twoja. Czy inne strony szyfrowane
    Ci
    dzialaja ? (no, ale to juz temat na inna grupe)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-22 20:57:15
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    szyfrowane Ci
    > dzialaja ? (no, ale to juz temat na inna grupe)

    to faktycznie u mnie.
    Sorry za panike. Zrestartowalem kompa i wszystko gra. Mialem po prostu pilna
    platnosc
    pozdro
    jack