  • 1. Data: 2003-04-22 15:16:30
    Temat: [Citibank] Wyciąg elektroniczny
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    wiecej na:

    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?dat
    aID=pNlfAktualDatCont&co
    ntentID=pNlfNewAktualPG&viewID=MY_PORTAL_VIEW&conten
    tType=PSDisplayContent&b
    eanID=183

    lub ze str glownej

    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-22 17:27:29
    Temat: Re: [Citibank] Wyciąg elektroniczny
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:

    > http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp

    ... tylko cos nie dziala !
    BTW ciekaw jestem kiedy papierowe wyciagi w citi beda za dodatkowa opłatą ;D

  • 3. Data: 2003-04-22 18:15:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ... tylko cos nie dziala !

    O! wyciag juz jest :O Co prawda dopiero pare dni po wygenerowaniu wyciagu (KK),
    nie dostalem tez info e-mailem, ale jest ;-)

  • 4. Data: 2003-04-23 07:21:28
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > O! wyciag juz jest :O Co prawda dopiero pare dni po wygenerowaniu wyciagu
    (KK),
    > nie dostalem tez info e-mailem, ale jest ;-)

    Jest. Ale... W dobie SSL, uwierzytelnania i innych zabezpieczeń można by się
    pokusić o podpisanie PDF (format taką ewentualność przewiduje). Wtedy wyciąg
    elektroniczny byłbu lepszy od papierowego. A tak - zwykły PDF, bez żadnych
    znaków, że to faktycznie z banku.

    Napisałem im to, zobaczymy co odpowiedzą.

    MaciejK

  • 5. Data: 2003-04-25 05:33:10
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Napisałem im to, zobaczymy co odpowiedzą.
    No i jest odpowiedź:

    Od: Marcin Pulkownik
    Data: 24/04/2003
    Temat: Re: Opinie o usługach

    Szanowny Panie,

    Dziękujemy za skontaktowanie się z nami i przekazanie opinii na temat
    wyciągu elektronicznego udostępnianego na stronach internetowych banku.
    Cieszymy się, że nowa usługa sieszy się zainteresowaniem ze strony Klientów.
    Pana sugestie co do zastosowania podpisu elektronicznego zostały
    przesłane do działu zajmującego się administracją Citibank Online. Obecnie
    nie jest planowane wprowadzenie podobnych zmian.

    Z poważaniem,
    Dział Obsługi Klienta