  • Data: 2015-01-25 01:22:45
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bankom zawdzięczam przeżycie. :)
    > Mnie zależy na dobrych relacjach z bankami.
    > Zdechłbym (jak bakterie czy plankton) z głodu, gdyby nie banki.

    Znam osobę która dostałą mieszkanie w bloku za komuny. Całe życie sobie
    bimbała bo przecież państwo musi dać.
    Jak przyszło do wykupienia na wspaniałych warunkach za 20 tys zł. to nie
    dała rady i nie ma swoje go mieszkania.

    Moim rodzicom nikt nic nie dał. Musieli sobie sami wybudować a bez
    czerwonej książeczki było to trudne.
    Ja musiałem sobie mieszkanie kupić a że nie miałem na całość dobrałem
    kredytu ale żeby za tą usługę jeszcze dziękować bankowi to już debilizm.
    Bank bardzo dużo na mnie zarobił i jeszcze zarobi.
    Oczekuję szacunku i nie traktowania mnie jak debila bo dzięki takim jak
    ja te szuje zarabiają krocie.