  • 11. Data: 2014-10-11 19:51:42
    Temat: Re: Citihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-10-10 20:26, forestdumb pisze:

    > Posiadam KK Citi ale nie World - rozumiem ze to promocja "dla wybranych"?

    Dla wszystkich posiadaczy karty Citibank World.
    https://www.online.citibank.pl/world/#/program
    Kilka lat temu w Citibank była promocja na darmowe (na zawsze) karty
    Citibank World. Wystarczyło zadzwonić na infolinię.

  • 12. Data: 2014-10-11 20:21:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dąbrowski n...@a...pl ...

    > Te 6300 to nie to coś tylko właśnie złote polskie. Właśnie tyle trzeba
    > będzie po 10 grudnia dodatkowo wydać kartą aby w nagrodę dostać ów
    > modem. W sumie trzeba wydać 28500 PLN aby otrzymać tę nagrodę.

    ok, wiadomo, ze te promocje sa czesto o kant dupy :)
    Protestje tylko przeciw takiemu prostolinijnemu stawianiu sprawy ze
    podrozało. Bo to jest cos dodatkowego a nie zakup wprost.

  • 13. Data: 2014-10-11 20:40:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dąbrowski" 54377763$0$3161$6...@n...neostrada.pl...

    > grudnia "STARTER 2GB + MODEM HUAWEI E3131" drożeje o 6300 zł. Nawet

    Piekielnie drogo nawet w świecie orzeszkowym -- wiewióry
    za obrót wysoki na 6300 pln dawały 6 takich modemów. ;)
    Ale ja za obracanie kartami City nie mam punktów w ogóle.
    To jeszcze gorzej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-10-11 20:52:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-10 22:14, RobertS pisze:

    > przypominasz mi znajomego, który tankuje na jednej z sieciowych stacji,
    > już 2 lata zbiera punkty na parasol, który kosztuje pewnie ze 30 zł w
    > sklepie... ;-)

    He he ... dobre :)
    Ale może przyjął sobie za punkt honoru że go zdobędzie - LOL

    Ja to nawet nie wiem ile tych puntów sie uzbierało ... od dobrych już
    kilku lat
    a "lojalke" wziąłem żeby mi przy każdym tankowaniu dupy nie zawracali
    - podaje 2 karty - teraz nawet 3 "z flotą" i mam święty spokój ;)

  • 15. Data: 2014-10-11 22:12:53
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/10/2014 20:40, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ale ja za obracanie kartami City nie mam punktów w ogóle.
    > To jeszcze gorzej.

    Mnie Payback postraszył, że punkty (z Allegro i Orange) stracą ważność w
    lutym, to za 8104 + 17 zł, kurier dostarczył komplet sztućców na 6 osób.
    A co? Nie stać mnie?

  • 16. Data: 2014-10-12 00:59:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-11 22:12, mx pisze:
> [...]

    Ale masz karte za friko bezwarunkwo (jak sądze)
    i "odroczoną" płatność rachunków ;)

    > Mnie Payback postraszył, że punkty (z Allegro i Orange) stracą ważność w
    > lutym, to za 8104 + 17 zł, kurier dostarczył komplet sztućców na 6 osób.
    > A co? Nie stać mnie?

    LOL - z paybacka tez wzialem sztuće
    Ale akurat za tankowanie punkty mi nie przepadają
    ... wiec leżą sobie

  • 17. Data: 2014-10-12 09:12:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-11 o 20:52, Waldek pisze:

    > He he ... dobre :)
    > Ale może przyjął sobie za punkt honoru że go zdobędzie - LOL
    >
    > Ja to nawet nie wiem ile tych puntów sie uzbierało ... od dobrych już
    > kilku lat

    Na Orlenie po 2-ch latach punkty się kasują, więc są tylko z dwóch
    ostatnich.
    Podejrzewam, że na innych programach lojalnościowych jest podobnie.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2014-10-12 09:17:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Na Orlenie po 2-ch latach punkty się kasują, więc są tylko z dwóch
    > ostatnich.

    Hm?
    http://www.vitay.pl/Regulamin-Programu-VITAY,20.html
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    6.13. Punkty zachowują ważność przez okres 3 lat od dnia dodania ich do
    Salda Punktowego z zastrzeżeniem co najmniej jednej transakcji
    zasilającej Saldo Punktowe
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    KJ (czepliwy)
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2014-10-12 09:30:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-12 o 09:17, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > 6.13. Punkty zachowują ważność przez okres 3 lat od dnia dodania ich do
    > Salda Punktowego z zastrzeżeniem co najmniej jednej transakcji

    11.10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.01.2014 r.

    Mnie się wydajiiii, że wcześniej było inaczej...

    Poza tym - 2 czy 3, co za różnica ;)

    --
    Pete

  • 20. Data: 2014-10-12 09:48:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > 11.10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.01.2014 r.
    >
    > Mnie się wydajiiii, że wcześniej było inaczej...

    Wcześniej było lepiej - punkty były ważne bezterminowo, pod warunkiem
    dokonania transakcji raz na 3 lata. A przynajmniej mi się tak wydaje.

    KJ