  • 1. Data: 2014-10-09 19:38:12
    Temat: [Millennium] - zmiana cennika
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś odczytałem wiadomość z Mille. Zmienniają płatność za m.in. KK.
    Zamiast rocznej opłaty jest miesięczna.
    Dla mojej Impresji jest:
    Millennium Visa / MasterCard Impresja
    7,99 PLN za główną
    2,99 PLN za dodatkową

    warunek zwolnienia to 5 transakcji w poprzednim miesiącu

    KJ (z kronikarskiego obowiązku)

  • 2. Data: 2014-10-09 20:04:54
    Temat: Re: [Millennium] - zmiana cennika
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Oct 2014 19:38:12 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > 7,99 PLN za główną
    > 2,99 PLN za dodatkową
    >
    > warunek zwolnienia to 5 transakcji w poprzednim miesiącu

    Podziękowanie dla kronikarza :)

    Mam tylko nadzieję, że jeśli kogoś już oskubali wcześniej z opłaty
    rocznej, to raptem nie zaczną wymagać tych pięciu transakcji
    miesięcznie, przynajmniej do końca pierwszego roku ważności karty...

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-10-09 20:27:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

> [...]
    > rocznej, to raptem nie zaczną wymagać tych pięciu transakcji
    > miesięcznie, przynajmniej do końca pierwszego roku ważności karty...

    Piszą coś o tym, że pierwsza opłata będzie naliczana "w rocznicę" ale
    jeszcze się nie wgryzałem (zresztą i tak pewnie zlikwiduję kartę)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2014-10-10 02:53:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" x...@4...net

    > Mam tylko nadzieję, że jeśli kogoś już oskubali wcześniej z opłaty
    > rocznej, to raptem nie zaczną wymagać tych pięciu transakcji
    > miesięcznie, przynajmniej do końca pierwszego roku ważności karty...

    Mnie nie skubali, ale obiecali, że kolejne lata (mam dwie KK -- stąd lata) za free.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'