  • 21. Data: 2014-10-12 10:59:59
    Temat: Re: Citihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Na Orlenie po 2-ch latach punkty się kasują, więc są tylko z dwóch
    > ostatnich.
    > Podejrzewam, że na innych programach lojalnościowych jest podobnie.

    W paypack tez co dwa lata.
    Ale srednio. No i przypominają o tym milionem maili.

  • 22. Data: 2014-10-14 18:48:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1ccnk$n92$...@n...news.atman.pl

    > LOL - z paybacka tez wzialem sztuće
    > Ale akurat za tankowanie punkty mi nie przepadają
    > ... wiec leżą sobie

    To te punkty, które dają w realu za zakupy?
    Mnie nie udaje się wymienić tych (realowych) na plny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-10-14 19:32:07
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2014-10-11 19:51, Dąbrowski pisze:

    > Dla wszystkich posiadaczy karty Citibank World.
    > https://www.online.citibank.pl/world/#/program
    > Kilka lat temu w Citibank była promocja na darmowe (na zawsze) karty
    > Citibank World. Wystarczyło zadzwonić na infolinię.

    Nie tylko w tym banku. I tak citi, nawet po zmianie, ma lepsze
    przeliczniki niz np. mbank.

    http://www.mastercard.com/plp/personal/pl/findacard/
    worldcard/oferta-indywidualna/index-2.html