  • 1. Data: 2014-10-10 08:06:23
    Temat: Citihandlowy - hiperinflacja - punkty za transakcje karta
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Od około trzech miesięcy usiłuję zrealizować wymianę zgromadzonych
    punktów za transakcję kartą kredytową na "STARTER 2GB + MODEM HUAWEI
    E3131". Cały czas dostaję komunikat, że wybrana nagroda jest
    niedostępna. Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i tam twierdzą, że ta
    nagroda jest cały czas dostępna a to tylko chwilowy brak i żebym
    próbował dalej. Problem w tym, że próbuję już tak od co najmniej dwóch
    miesięcy. W tym czasie citibank już raz podniósł "cenę" za ten modem o
    kilkaset punktów. Teraz dostałem e-maila, że od 10 grudnia 2014 za tę
    nagrodę trzeba będzie "zapłacić" już nie 4440 punktów a 5700. Inne
    nagrody też drożeją o co najmniej kilkaset puntów. Ponieważ Citihandlowy
    przyznaje 1 punkt za każde wydane kartą 5 zł to wychodzi, że od 1
    grudnia "STARTER 2GB + MODEM HUAWEI E3131" drożeje o 6300 zł. Nawet
    zaraz po reformie Balcerowicza takiej hiperinflacji nie było.

  • 2. Data: 2014-10-10 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dąbrowski n...@a...pl ...

> [...]
    > grudnia "STARTER 2GB + MODEM HUAWEI E3131" drożeje o 6300 zł. Nawet
    > zaraz po reformie Balcerowicza takiej hiperinflacji nie było.

    Te 6300 wydajesz na organizacje charytatywne? Czy musisz po prostu oddac
    bankowi?
    Skoro takie ceny to nie lepiej kupic na wolnym rynku?
    MSPANC.

  • 3. Data: 2014-10-10 18:08:12
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-10-10 11:59, Budzik pisze:

    > Te 6300 wydajesz na organizacje charytatywne? Czy musisz po prostu oddac
    > bankowi?
    > Skoro takie ceny to nie lepiej kupic na wolnym rynku?

    Te nagrody za punkty to taka wisienka dodawana do karty MC World
    cityhandlowego. Taki modem na wolnym rynku kosztuje 95 zł. A skoro już
    nazbierałem punktów za transakcje kartą to chciałbym je jakoś wykorzystać.

  • 4. Data: 2014-10-10 20:26:55
    Od: "forestdumb" <...@...z>

> [...]
    > cityhandlowego. Taki modem na wolnym rynku kosztuje 95 zł. A skoro już
    > nazbierałem punktów za transakcje kartą to chciałbym je jakoś

    Posiadam KK Citi ale nie World - rozumiem ze to promocja "dla wybranych"?

  • 5. Data: 2014-10-10 22:14:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Te nagrody za punkty to taka wisienka dodawana do karty MC World
    > cityhandlowego. Taki modem na wolnym rynku kosztuje 95 zł. A skoro już
    > nazbierałem punktów za transakcje kartą to chciałbym je jakoś wykorzystać.

    wiesz, że czas również ma swoją cenę? nie lepiej kupić ww. za te 95 zł a
    wolny czas przeznaczyć na coś innego?
    zamiast tego czekasz, wydzwaniasz, piszesz do nich...

    przypominasz mi znajomego, który tankuje na jednej z sieciowych stacji,
    już 2 lata zbiera punkty na parasol, który kosztuje pewnie ze 30 zł w
    sklepie... ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-10-10 22:35:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-10-10, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > przypominasz mi znajomego, który tankuje na jednej z sieciowych stacji,
    > już 2 lata zbiera punkty na parasol, który kosztuje pewnie ze 30 zł w
    > sklepie... ;-)

    Jak to traktuje jako hobby, to czemu nie?
    Ja np. z przyjemnością rozpoczynam dzień od korespondencji z działem reklamacyjnym
    Payback (bo ich kupony to jak działają "z marszu", to jest rzadkość, a dzięki
    nim można wykręcać nawet Cashback w okolicach 10%+ ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2014-10-11 12:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dąbrowski n...@a...pl ...

> [...]
    > cityhandlowego. Taki modem na wolnym rynku kosztuje 95 zł. A skoro już
    > nazbierałem punktów za transakcje kartą to chciałbym je jakoś

    Ok, ale to nie pisz, ze modempodrozał o 6300 :)

  • 8. Data: 2014-10-11 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

> [...]
    > reklamacyjnym Payback (bo ich kupony to jak działają "z marszu", to
    > jest rzadkość, a dzięki nim można wykręcać nawet Cashback w okolicach

    Powiedz cos wiecej :)

  • 9. Data: 2014-10-11 18:44:32
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Dąbrowski n...@a...pl ...

    > Ok, ale to nie pisz, ze modempodrozał o 6300 :)

    Hmm, ale on właśnie tyle podrożał. Tyle, że nie PLNów, lecz jednostki którą
    można nazwać "PLN wydany na produkty objęte promocją". Tylko że to jest
    nadal po prostu jednostka. No i trzeba wydać 6300 więcej tego czegoś, żeby
    zdobyć produkt z oferty specjalnej.

    --
    Wysłane z pola.

  • 10. Data: 2014-10-11 19:36:50
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-10-11 18:44, janek z pola pisze:

> [...]
    > nadal po prostu jednostka. No i trzeba wydać 6300 więcej tego czegoś, żeby

    Te 6300 to nie to coś tylko właśnie złote polskie. Właśnie tyle trzeba
    będzie po 10 grudnia dodatkowo wydać kartą aby w nagrodę dostać ów
    modem. W sumie trzeba wydać 28500 PLN aby otrzymać tę nagrodę.

    Tabelka nowych "cen". Każda wartość trzeba pomnożyć razy 5 bo
    citihandlowy nalicza 1 punkt za każde wydane kartą 5 zł.

    Partner Programu Nagroda Nowa wartość
    Multikino Voucher na film 2D 800
    Multikino Voucher na film 3D 940
    Multikino Voucher na średniej wielkości porcję popcornu i średniej
    pojemności napój 800
    Multikino Voucher na dużą porcję nachos i średniej pojemności napój 800
    INTERSPORT Voucher o wartości 50 zł na zakupy w INTERSPORT 1950
    INTERSPORT Voucher o wartości 100 zł na zakupy w INTERSPORT 3900
    Merlin.pl Voucher o wartości 10 zł na zakupy w Merlin.pl 390
    Merlin.pl Voucher o wartości 20 zł na zakupy w Merlin.pl 780
    Merlin.pl Voucher o wartości 50 zł na zakupy w Merlin.pl 1950
    Merlin.pl Voucher o wartości 100 zł na zakupy w Merlin.pl 3900
    Play Doładowanie Play o wartości 10 zł 390
    Play Doładowanie Play o wartości 30 zł 1170
    Play Doładowanie Play o wartości 50 zł 1950
    Play Play na kartę 5 zł, za darmo w Play 940
    Play Play na kartę Lubię to 5 zł, darmowy internet 940
    Play Starter Play Online na kartę 9 zł 1100
    Play Zestaw startowy Play Online 1 GB z kartą zdrapką 2 GB 2650
    Play Zestaw starter 2 GB + modem Huawei E3131 5700
    Pure Jatomi Fitness Jednorazowa wejściówka 780
    Pure Jatomi Fitness Dwudniowa wejściówka + solarium 1950
    Pure Jatomi Fitness Dwudniowa wejściówka + trening osobisty 3900
    Pure Jatomi Fitness Dwutygodniowa wejściówka + solarium + trening
    osobisty 7800
    Douglas Voucher o wartości 10 zł na zakupy w Douglas 390
    Douglas Voucher o wartości 20 zł na zakupy w Douglas 780
    Douglas Voucher o wartości 50 zł na zakupy w Douglas 1950
    Douglas Voucher o wartości 100 zł na zakupy w Douglas 3900
    H&M Voucher o wartości 10 zł na zakupy w H&M 390
    H&M Voucher o wartości 20 zł na zakupy w H&M 780
    H&M Voucher o wartości 50 zł na zakupy w H&M 1950
    H&M Voucher o wartości 100 zł na zakupy w H&M 3900
    CASHBACK Zwrot na konto o wartości 50 zł 3120
    CASHBACK Zwrot na konto o wartości 100 zł 6240
    TWOJA KARTA Opłata miesięczna - jednorazowe zwolnienie z opłaty
    miesięcznej za Kartę Główną 500

    Pozdrawiamy,
    Zespół Citi Handlowy www.citihandlowy.pl