  • 1. Data: 2014-10-11 01:18:34
    Temat: świat według Blondynki Z Wielkiego Banku Krajowego Kredytującego Bliźnich
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wiem, że medycy (Wojnar i Rudziński) miauczą o to, abym sędzię Martę
    Kiszowarę nazwał blondynką, ale wszystko w swoim czasie. ;) Na razie
    postawiłem kolejny PeDeeF z konta Matki:

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/statement_0096%20
    20140930.pdf

    ukazujący świat bankowy w kolorze blond... Za jakiś czas być może
    pstryknę fotki odpowiedziom banku -- bredniom typu niefirmowy
    rachunek, z którego dokonywano przelewów wynagrodzenia.

    Moja matka naprawdę (obok tego, że jest doradcą podatkowym o numerze
    [?bocznym?] 02625, jest także (przynajmniej była jeszcze niedawno)
    zatrudniona u mego ojca, czyli u swojego męża. Naprawdę wydaje kartami
    sporo (we wrześniu, nie licząc opłat za mieszkania, wydała kartami
    ponad 2680 plnów) szmalu. Nie zleca przelewów via net -- ja w jej
    imieniu zlecam te przelewy.

    Matce BZWBKKBSg winny jest 4 stówki za KGP.

    Ojciec zakładał swe KGP razem z matką, ale przy innym
    ,,okienku'' i jego KGP przeszło gładko, jeśli nie liczyć
    niemożliwości złożenia owisienkowanych wniosków dotyczących
    limitu na/w KGP i karty kredytowej.

    Mnie na razie ten bank także płaci zgodnie z umową.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-11 01:36:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m19pkp$8jj$...@n...news.atman.pl

    > sporo (we wrześniu, nie licząc opłat za mieszkania, wydała kartami
    > ponad 2680 plnów) szmalu. Nie zleca przelewów via net -- ja w jej

    Może niezupełnie we wrześniu -- takie (nieco większe) było rozliczenie
    września, ale że część (zdecydowana większość) tych płatności została
    wykonana kredytówkami, których okresy nie pokrywają się z okresami
    miesięcy kalendarzowych, więc niezupełnie są to wydatki wrześniowe,
    co akurat tutaj (w sprawie miesięcznych wydatków) nie ma żadnego
    znaczenia. Do tych 2680 plnów dochodzą jeszcze stówki moich wydatków
    (na przykład mleka czy leków) poczynionych w imieniu mojej matki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'