  • 51. Data: 2002-06-21 12:25:52
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > A poza tym DC bije citi na glowe.

    Zobaczysz co bedzie kiedy im sie omsknie i przestaną Ci wyciągi
    przysyłać. Jak na razie sprawa sądowa się ciągnie od 3 lat.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 52. Data: 2002-06-21 12:29:04
    Temat: Re: OT - DC
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 02:23:10PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

    > Dawno mnie nie było na grupie.
    > Oświeć mnie proszę, www.karty.pl to Sebastian Malarz
    > a Wojtek ?

    Jak to, nie znasz WojtkaF? ;-O

    A na powaznie - to taki sam szaleniec ;-)

    Jego strona to karty.3a.pl i wlasnie strona z porownaniem
    bezpieczenstwa to http://karty.3a.pl/bezp.html

    --

    --w

  • 53. Data: 2002-06-21 12:31:44
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > 1. Kłopoty z reklamacjami
    Niewielkie., Raz mi się zdarzyło. Reklamacjie transakcji bez zastrzeżeń
    - od razu uznawane.

    > 2. Wciskanie kitu przez handlowców z Citi w ofertach specjalnych "tylko dla
    > Państwa firmy". Jedną z takich był ich kredyt dla pracowników naszej firmy.
    > Oczywiście zapewniali, że wszyscy pracownicy się kwalifikują bo mają
    > wymagane przez nich zarobki no i firma sprawdzona itp. Po czym jak dwóch
    > kierowników zdecydowało się na kredyt do dostali figę, bo jeden miał
    > podejrzany rachunek za telefon a drugi był za młody jak na ich widzimisię.

    Każdy handlowiec tak ma.

    > 4. Poczekam aż Tobie Citikarta się znudzi i życzę bezproblemowego rozstania
    > bo odemnie chcieli swoje opłaty jeszcze po dwóch miesiącach od zamknięcia
    > rachunku karty, łącznie z opłatą za kolejny rok.

    Umiesz czytać? Czytaj regulamin PRZED podpisaniem.

    Mam z Citi bardzo złe doświadczenia. Z jednym wyjątkiem - KK Citi.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 54. Data: 2002-06-21 12:33:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 21, 2002 at 12:25:52PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Zobaczysz co bedzie kiedy im sie omsknie i przestaną Ci wyciągi
    > przysyłać. Jak na razie sprawa sądowa się ciągnie od 3 lat.

    W przeciwienstwie do, rozumiem, bezawaryjnego citi?

    --

    --w

  • 55. Data: 2002-06-21 12:36:37
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Krzysiolek <k...@k...obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> wrote:

    > Testowałeś? Bo to może i prawda pod warunkiem że siedzisz grzecznie na
    > d... w domu i czekasz parę dni na tą kartę. Pamiętam opowieści
    > KamiliC, jak się z kartą ganiała po całej europie.

    Bo trzeba ją zamówić do miejsca, gdzie będzie sie przebywalo za 48
    godzin.

    > Faktycznie porządana cecha - wśród kolekcjonerów.
    Oraz zapominalskich. Tudzież ludzi, którzy z karty często uzywają. Jakoś
    żadna z moich kart nie dożyła czasu jej ważności.

    > A co ma marka banku do tego?
    Wiele.
    Na przykład to, że w razie kłopotów dzwonią do akłajera.

    > Znaczek Visa i 51 dniowy Grace Period. Nie starczy?
    Nie. Kłopoty z autoryzacją, jak zgubisz, to amen.

    > działać (dla twojego bezpieczeństwa). A że nasze komórki tam nie
    > robią, to Citi się nie dodzwoni żeby cię sprawdzić. Przyjdzie się
    > posiłkować poczciwym Chopinem.

    Byłes i sprawdzałeś?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 56. Data: 2002-06-21 12:38:07
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > On Fri, Jun 21, 2002 at 02:23:10PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

    [...]

    > Jak to, nie znasz WojtkaF? ;-O
    > A na powaznie - to taki sam szaleniec ;-)

    Aaaa.

    > Jego strona to karty.3a.pl i wlasnie strona z porownaniem
    > bezpieczenstwa to http://karty.3a.pl/bezp.html

    Wielkie Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 57. Data: 2002-06-21 12:56:04
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | Umiesz czytać? Czytaj regulamin PRZED podpisaniem.
    |
    | Mam z Citi bardzo złe doświadczenia. Z jednym wyjątkiem - KK Citi.

    Hehe, postąpiłem właśnie zgodnie z regulaminem i to było irytujące, że oni
    nie mogli tego zrozumieć. Panuje tam zasada najpierw płać a potem to
    wyjaśnimy. Wypowiedznie złożyłem 60 dni przed upływem ważności a opłatę i
    tak mi chcieli pobrać. Zdaje się, że tam każdy departament jest od innych
    spraw a koordynacją działań tych jednostek zajmują się klienci.

    A żeby było śmieszniej to po całkowitym zamknięciu karty dostałem jeszcze
    informację, że podniesli mi limit na kolejny rok.

  • 58. Data: 2002-06-21 15:25:38
    Temat: Re: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    W imie zasad to niech sobie zlikwiduje konto. Jesli jest "przecietnym
    Polakiem", to na KK gdzie indziej moze ladnych pare miesiecy poczekac, o
    ile nie znajda paragrafu, zeby mu w ogole nie dac.

    A w ogole to chodzilo mi raczej o wyrazenie opinii, ze lepiej miec
    osobno KK i konto, niz o pianie peanow na chwale Citi. Jak juz sam
    wspomniales, zdarzaly mi sie z nimi przejscia rozne. Tez o nich pamietam.

    KamilaC

  • 59. Data: 2002-06-22 06:47:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jun 2002 14:29:04 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Jak to, nie znasz WojtkaF? ;-O
    >
    >A na powaznie - to taki sam szaleniec ;-)

    Wow, wielkie dzieki, jestem zaszczycony porownaniem do SebMala :-)
    Ale Sebastian ma duzo wiekszy staz , wiec ilosciowo nie mam sie co do
    niego rownac :D

    >Jego strona to karty.3a.pl i wlasnie strona z porownaniem
    >bezpieczenstwa to http://karty.3a.pl/bezp.html

    A powaznie, czekam na propozycje jakie tematy mozna by z infomacyjnych
    materialow przygotowac na strone ?
    Nie chce dublowac tego co jest u SebMala i na innych serwisach. Pomysl
    z tabelka ubezpieczen jak widac wypalil, czas na cos nowego :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 60. Data: 2002-06-22 06:47:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Jun 2002 14:27:57 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Skąd wiesz, że to była blondi?
    >Czujnik w ch.. masz zamontowany????

    Blondi to nie kolor wlosow, to rodzaj charakteru :-)))