  • 11. Data: 2002-06-20 13:02:11
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    news:718b.00003068.3d11ca4c@newsgate.onet.pl...

    > Czujnik w ch.. masz zamontowany????

    ROTFL!

    > Janek

    J.

  • 12. Data: 2002-06-20 13:04:27
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > To chyba nie zaglądałeś ostatnio do BZWBK

    na pewno nie zagladal, a poza tm mysli ze "SREBRNE" z Citi to
    prestiż..............

    pozdr.
    Andrzej

  • 13. Data: 2002-06-20 13:24:37
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > rozumie ze to byl zart w upalne letnie popoludnie...........

    Źle rozumiesz.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-06-20 13:24:58
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > To chyba nie zaglądałeś ostatnio do BZWBK

    Zaglądałem. Dziękuję, nie skorzystam.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-06-20 13:26:30
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > na pewno nie zagladal, a poza tm mysli ze "SREBRNE" z Citi to
    > prestiż..............

    Żaden prestiż. Wygoda i bezpieczeństwo.

    Tak się składa, że kolega miał podobna przygodę co ja z płatnościami
    internetowymi - i jemu i mnie jakoś nie doszedl zamówiony towar.

    Ja kasę miałem na koncie w 20 minut po telefonie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 16. Data: 2002-06-20 13:59:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "ToGa" <t...@p...fm> wrote in message

    > To chyba nie zaglądałeś ostatnio do BZWBK

    Ludzie, nie przesadzajmy. Nadal BZWBK ma dużo do nagdonienia do Citi. Także
    wszysktie inne zwykłe karty wydawane w Polsce. Odpowiedzialność 48h wstecz
    do 100 zł dla zwykłej Visy to w dalszym ciągu tylko zaleta KK Citi (czy się
    to Citi lubi czy nie).

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-06-20 14:21:12
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aesn4m$rr7$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    | "ToGa" <t...@p...fm> wrote in message

    | Ludzie, nie przesadzajmy. Nadal BZWBK ma dużo do nagdonienia do Citi.

    To chyba tylko ceną za wydanie i użytkowanie karty

  • 18. Data: 2002-06-20 15:09:56
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > To chyba tylko ceną za wydanie i użytkowanie karty

    1. Odpowiedzialnośc posiadacza karty do 100zł i 48h przed zastrzeżeniem
    2. Dosłanie karty w dowolne miejsce w ciągu 48 godzin
    3. Zwiększenie limitu kredytowego w nagłewj potrzebie na telefon
    4. Bezpłatne wydanie karty w razie uszkodzenia/zgubienia
    5. Rozpoznawalną marke na całym świecie.

    A co ma BZWBK?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-06-20 18:17:40
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > To chyba tylko ceną za wydanie i użytkowanie karty

    w tej kwesti to im napewno wiele brakuje do citi, ale jezeli juz mowimy o
    oplatach to ja juz wole ( za podobne pieniazki) mojego DC bo i tak nigdy nie
    korzystam z funkcji kredytowej karty.

    pozdr.
    Andrzej

  • 20. Data: 2002-06-20 21:21:41
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad [OT]
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > do 100 zł dla zwykłej Visy to w dalszym ciągu tylko zaleta KK Citi (czy

    A czy ta 'zblizajaca sie duzymi krokami kk multi' bedzie podobna do tej kk
    bzwbk (ktora ma duzo do nadgonienia...) czy bardziej do citka ? Albo chociaz
    plan minimalistyczny - bedzie chociaz ubezpieczona na te 10k-15k + 48h ? a
    nie tak jak VC :((

    pzd
    Witek