  • Data: 2008-01-12 21:43:26
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 18:26, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Z tego co ostatnio wyczytalem, to najwartosciowszym kredytobiorca dla
    > banku jest staruszka, nieprzytomnie sie zadluzajaca nieubezpieczonymi
    > kredytami, posiadajaca mase spadkowa. Bank przyczaja sie po smierci
    > delikwentki, odczekuje pol roku - a potem uderza do spadkobiercow
    > (ktorzy juz nie moga odrzucic spadku - jesli jakis byl, o przejecie
    > kredytu z odsetkami.
    >
    > Nie wiem gdzie to czytales, ale chyba ktos malo zorintowany to pisal. Wiesz
    > ile trwa egzekucja? Jaka jest jej skutecznosc? Czemu banki nie daja kredytow
    > opoznijacych sie z ich splata?

    Pomysl chwile nad jednym.
    Niedawno banki nie dawaly praktycznie zadnych kredytow ludziom powyzej
    65-ego roku zycia, poniewaz byli nieubezpieczalni.
    Obecnie moja mama w wieku ponad 85 lat, jest bombardowana przez Lukasa
    propozycjami kredytow na kilkanascie tysiecy, dwa-trzy razy w roku.
    Kilkakrotnie czytalem rowniez wpisy ludzi zaskoczonych roszczeniami
    banku o swiadczenia za zmarlego rodzica.

    Mi jak najbardziej powyzszy artykul wydaje sie zgodny z tendencja,