  • Data: 2008-01-12 23:25:01
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:92110580-0b04-477b-8598-f87b124d4e04@x69g2000hs
    x.googlegroups.com...

    > Pomysl chwile nad jednym.
    > Niedawno banki nie dawaly praktycznie zadnych kredytow ludziom powyzej
    > 65-ego roku zycia, poniewaz byli nieubezpieczalni.
    > Obecnie moja mama w wieku ponad 85 lat, jest bombardowana przez Lukasa
    > propozycjami kredytow na kilkanascie tysiecy, dwa-trzy razy w roku.

    Informacja o mozliwosci wystapienia o kredyt nie jest roznowazna z jego
    otrzymaniem :).

    > Kilkakrotnie czytalem rowniez wpisy ludzi zaskoczonych roszczeniami
    > banku o swiadczenia za zmarlego rodzica.

    Czytales, bo takie przypadki sie zdarzaja, ale nie ma to nic wspolnego z
    celowym dzialniem bankow.

    > Mi jak najbardziej powyzszy artykul wydaje sie zgodny z tendencja,

    No wlasnie, zdaje sie... Przeanalizuj sobie sprawosdania finansowe bankow i
    sprawdz na jakim poziomie jest NCL.

    MK