  • Data: 2008-01-14 18:37:22
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > No raczej. IMO to już jestem chyba na granicy, albo już poza zdolnością
    > chociaż z drugiej strony kk mnie w ogóle nie kusi po prostu korzystam z
    > wygody, także na pewno się nie zadłużę - zresztą jeszcze nigdy tego nie
    > zrobiłem, więc nawet jakbym miał 1 mln PLN limitu to nic mi to w życiu
    > nie zmieni. W mBanku nie da się dołożyć kk więc chyba pozostaje mi
    > migracja do mille, bo innego wyjścia nie mam. Cóż wyrobię sobie zdanie o
    > kolejnym banku ;)

    Ja tez sie nie zadluzam na KK, ale banki o tym nie wiedza :) I jestem
    juz poza zdolnoscia (bo inaczej takie Citi by mi pewnie limit podnioslo).

    A zdanie o Millenium ? Nie moze byc dobre jesli kontaktujesz sie z
    placowka. Telefonicznie jest juz w normie. Pamietaj zeby wylaczyc
    ubezpieczenie, ktore ZAWSZE jest aktywne, nawet jesli we wniosku
    zaznaczysz inaczej. Jest ona chyba tylko dla kart Gold, ale ze to karty
    te daja juz od limitu 5k to raczej na pewno sie zalapiesz na ten
    niezmierny "prestiz" :)

    --
    Mithos