  • Data: 2008-01-12 09:10:29
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian napisał(a):
    > no i po sprawie,
    > citi daje limity bardziej realne i odpowiadajace zarobkom,

    To nie to. Wg. zarobkow to zdolnosc mam na duzo wiecej niz to co mam na
    tym KK. Ale jak sie porowna to z BIK to wyjdzie ze zdolnosc mam ujemna :)

    > inne banki czesto to robia "z czapy" - nawet nie wspomne banku, ktory
    > (chyba) w 1998 r. dal mi wypukla karte z limitem 15k gdy nie pracowalem
    > i nie mialem zadnej historii zarobkowej

    Ja zauwazylem ze to jest totalnie losowe. Ludzie przynosza do banku tony
    "papierow" i dostaja podniesienie limitu z 4k na 5k, a inni dostaja w
    tym samym banku "na dowod" 10k.

    --
    Mithos