    From: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Date: Wed, 8 Aug 2007 22:45:34 +0200

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A moj wniosek o konto oszczednosciowe gdzies sie zagubil. Tak samo
    > jak wniosek o kolejna KK (ktorej de facto nie chcialem ale agent
    > bardzo chcial zebym wzial). Choc przynajmniej ustalili, ze to o co
    > wnioskowalem do nich nie dotarlo (tzn. wniosek o KK dotarl ale jakis
    > niekompletny).

    Ja w Rajfim lepszą przygodę miałem/mam. Wnioskowałem o MC dokoła
    świata w zasadzie przeniesienie karty do Rajfiego. Wszystko ok
    podpisałem umowę przyniosłem wyciągi i za tydzień ma być karta. Dzwonię
    po około 14 dniach i Pani mówi, żeby jutro zadzwonić to będzie decyzja?!
    Dzwonię i dostaje info, że karta się robi i będzie tak szybko jak
    poczta się postara. 3 dni jest w skrzynce list z Rajfiego. Otwieram
    jest regulamin i TOiP no i jest też regulamin Uniqa czy jakoś tak
    (towarzystwo ubezpieczeniowe) a karta - tak jest tylko, że MC UEFA
    mistrzowska?!? Dzwonię, żeby wyjaśnić i co? Nikt nic nie wie i Pani w
    końcu wniosek odszukała i tam nie ma nic jaką ja chciałem kartę?!
    Pamiętam raczej co było na umowie, no ale cóż życie. Teraz jestem deko
    ugotowany, bo w okolicach 20 wylatuję i karty już pewnie nie dostanę
    mimo, że o ile pamiętam wniosek złożyłem na początku lipca.

    Xenocide