  • Data: 2007-08-09 08:38:59
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Od: Sebastian <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie zgubili zdjęcie do KK.
    Zgubili ale nie chcą się do tego przyznać, na mają reklamacje w
    infolinii Pani sprawdziła w systemie i oznajmiła, że karta jest ze
    zdjęciem i wszystko jest ok. Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)

    Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    inaczej. Na moje zapewnienia, nie ma szans żebym się mylił i trzymam
    kartę przed oczami i niema nic, a nic w miejscu na zdjęcie, Pani
    powiedziała eeeeeeee, yyyyy, aaaaa! a to wysłaliśmy dwie na pewno!
    proszę cierpliwie czekać.

    Było to tydzień temu, nie wyrabiałem nowej, zmieniałem kartę bez zdjęcia
    na kartę ze zdjęciem, nazwisko i numer na karcie się zgadza.
    Wyjeżdżam na urlop, wrócę do sprawy za tydzień, ciekawy czy tym razem
    trafie na konsultanta, który całą energie włoży w wmawianie mi, że to co
    widzę to tylko iluzja?

    Pozdrawiam
    Sebastian