  • Data: 2007-08-08 19:05:22
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > Także tak jak w temacie kolejny plus dla Citibank ode mnie!

    A moj wniosek o konto oszczednosciowe gdzies sie zagubil. Tak samo jak
    wniosek o kolejna KK (ktorej de facto nie chcialem ale agent bardzo
    chcial zebym wzial). Choc przynajmniej ustalili, ze to o co wnioskowalem
    do nich nie dotarlo (tzn. wniosek o KK dotarl ale jakis niekompletny).

    --
    pozdrawiam
    Mithos