eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Thu, 27 Dec 2007 14:27:01 +0100

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:fl06k0$r0e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ygreko"
    >
    > ja już dawno stracilem zaufanie do systemu tego banku :-)

    Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a pozniej
    przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci? (tak bylo w
    poprzednim systemie).
    To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po rozum do
    glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce... Najsmieszniejsze bylo
    to, jak oni mowili, ze sa zabezpieczenia niewidoczne, buahahahaha. Tak,
    niewidoczne, bo ich nie ma. A ciemny lud to kupowal...

    Citibank wydaje teraz miliony na reklame, aby przyciagnac osoby fizyczne,
    aby zakladali konta. Ale moje pytanie brzmi: z czym do ludzi? Z oszukujacym
    systemem, wymuszajacym ciagle telefony na infolinie z pytaniami jak mam
    rozumiec te bzdury, ktore system wypisuje na ekranie?

    Pzdr,
    Piotr