    From: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Date: Fri, 22 Oct 2004 06:48:29 +0000 (UTC)

    Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał(a):

    > Z jednej strony cos tam dodaja, poprawiaja, a z drugiej ograniczaja.
    >
    > Bowiem informacja na ich stronach glosi "W związku z nocnym przetwarzaniem
    > danych lokaty możesz zakładać w Citibank Online w godzinach 8:00-23:00".
    > Osobiscie jednak nie udalo mi sie kilkakrotnie zalozyc lokat juz o godz.
    > 22:45-22:50, co tez zglosilem niezwlocznie. Odpowiedzieli, ze w godzinach
    > 22:30-23:30 ma miejsce nocne przetwarzanie, ktore trwa okolo 30 minut (widac
    > nie zaczyna sie zbyt regularnie, albo trwa dluzej), wiec lokaty de facto
    > mozna zakladac do 22:30.

> [...]
    Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do Citiphone
    lub rób sam przez Citibank Online (poza oczywiście czynnościami, które muszą
    być wykonane w oddziale - wpłata/wypłata większej kwoty gotówki). Sam co
    prawda mam nienajgorsze doświadczenia z oddziałami, ale byłem tam raptem 4
    razy (otworzyć rachunek i kilka razy odebrać jakiś prezenty za lokaty, bardzo
    ładne portfele i walkman). Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa
    obsługa (chyba że trafisz na nową osobę, to rozmowa niestety ciągnie się
    niemiłosiernie), wszystkie rozmowy są nagrywane - podstawa jakiejkolwiek
    reklamacji, w oddziale usłyszysz głupoty od pracownika, a on się potem może
    tego wyprzeć - w Cphone nie ma takiej szansy - jeśli coś usłyszysz, to słowo
    musi być dotrzymane.
    A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
    funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
    godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w Citiphone tez nie ma dostepu
    do historii rachunku czy sald na kontach, w zaleznosci od tego jak przebiega
    wspomnianie wczesniej przetwarzanie danych. To jest niestety wada systemów
    batchowych, ze musi byc okres braku pelnej funcjonalnosci. W CBOL brakuje mi
    rowniez wspomnianej przez Michala mozliwosci zrywania lokat, a poza tym
    zmiany limitu wyplaty z kart Maestro ( w mBanku jest to super rozwiązane)
    pozdrawiam
    Seba