  • 21. Data: 2008-02-19 21:36:17
    Temat: Re: Citi - zmieklem :)
    Od: r...@p...fm

    > Limit jest 20tys. , a przelew z karty BZWBK traktuje jak transakcje
    > bezgotowkowa(opl. za przelew 3zl). Oczywiscie trzeba przepuscic przez inne
    > konto, bo bezposrednio na konto w WBK sie nie da. Jak splaca sie w terminie
    > to odsetek nie licza. Po splacie zdluzenia mozna przelew zrobic znow i tak
    > sie kreci oscylator.

    -------------------------------------

    Ja mam limit w mBanku i nie mogę zrobić przelewu a wybranie z
    bankomatu kosztuje mnie 3%, więc w moim przypadku jest to
    nieopłacalne, ale dzięki za info.

    Pozdro
    Robson

  • 22. Data: 2008-02-20 09:09:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <r...@k...pl>
    > Bo jest niebezpieczny. Archiwum.

    blad - PIN nie jest przechowywany na pasku.
    gdyby był to bankomat mógłby sprawdzic jego
    poprawność nawet off-line a tego nie robi
    *** blad ***

  • 23. Data: 2008-02-20 09:33:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 20:01:03 -0000, kashmiri napisał(a):

    > 1. PIN jest generalnie uważany za dużo bezpieczniejszy: trudno sprawdzić

    Bzdura, PIN jest bezpieczniejszy wyłącznie dla banku - a dla klienta jest
    jak najbardziej NIEbezpieczny.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 24. Data: 2008-02-20 09:34:43
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > a udało się Wam powalczyć z goldem z Citi?
    > przy całkiem niezłym obrotach Citi pobrał opłatę w wysokości 120 zł
    > zamiast
    > 290 zł...zastanawiam się czy taki e-mail z groźbą rezygnacji z karty
    > mógłby
    > zakończyć się zwrotem pobranej opłaty?

    Tak,
    Poza tym jak masz obroty 12 tys rocznie to teraz w Citi anulują opłatę
    roczną z automatu.
    Tylko trzeba się na to "zapisać" np.telefonicznie.
    Pozdr

  • 25. Data: 2008-02-20 12:07:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpfc5q$or2$1@news.onet.pl, *Krzysztof* wrote:

    > Limit jest 20tys. , a przelew z karty BZWBK traktuje jak transakcje
    > bezgotowkowa(opl. za przelew 3zl). Oczywiscie trzeba przepuscic przez
    > inne konto, bo bezposrednio na konto w WBK sie nie da. Jak splaca sie

    Da sie. Sprawdzane co 2 miesiace empirycznie :)
    Ustaw sobie przelew na to twoje konto oszczednosciowe, a nastepnie rob
    przelew zewnetrzny a nie wewnetrzny.
    Dziala :)

    > w terminie to odsetek nie licza. Po splacie zdluzenia mozna przelew
    > zrobic znow i tak sie kreci oscylator.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 26. Data: 2008-02-26 09:21:30
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > tydzien temu Pani z multi zadzwonila czy nie chce karty gold za darmo i
    > bez zaswiadczenia o zarobkach( a limit juz mi podala), ale papiery jeszcze
    > nie dotarly
    > (zabawne bo w multi nie mam ror'u i nic o mnie w sumie nie wiedza)

    a jaka jest roznica miedzy zwykla a gold?

    pozdro, wromek

  • 27. Data: 2008-02-26 09:39:03
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    wromek pisze:

    > a jaka jest roznica miedzy zwykla a gold?

    Kolor ?:) a powaznie chyba inne oprocentowanie i jakies tam znizki.

  • 28. Data: 2008-02-26 18:23:33
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jaka jest roznica miedzy zwykla a gold?

    Gorne widelki limitu 50k (przy zwyklej 20k) oraz zwolnienie z oplaty przy
    1,5k/m-c (przy zwyklej 1k/m-c). Innych rzeczywistych roznic nie stwierdza
    sie. Naturalnie oprocz PRESTIZU i wygladu, ta zlota jest brzydsza. :-))

    marekz

  • 29. Data: 2008-02-26 20:09:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 19:23, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > 1,5k/m-c (przy zwyklej 1k/m-c). Innych rzeczywistych roznic nie stwierdza

    Na grupie kilkakrotnie twierdzono, ze przy zwyklej wystarcza okolo 200
    zl/m-c do zwolnienia z oplat

  • 30. Data: 2008-02-26 20:18:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > sie.

    Na grupie kilkakrotnie twierdzono, ze przy zwyklej wystarcza okolo 200

    No nie wiem, trudno mi temu zaprzeczac, teraz byc moze banki chyba zwalniaja
    jak klientowi na tym zalezy, nie chcac tracic udzialow w rynku. Akurat w
    przypadku Multi wydaje mi sie malo prawdopodobne i osobioscie w to nie
    wierze, ale skoro ludzie tak twierdzili to trudno przypuszczac aby wszyscy
    klamali...

    Ja pisze tylko to co jest w formalnym regulaminie.

    marekz