    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi złamał umowę
    Date: Fri, 25 Sep 2015 00:04:10 +0200

    "J.F." 56041f9d$0$27528$6...@n...neostrada.pl

    > a) czy od czasu podpisania umowy nie przyslal ani razu informacji o zmianach ?
    > Moze ten punkt zostal juz wykreslony :-)

    Czyli umowa została złamana.

    > I tak dobry bank, taki mbank to co miesiac cos zmienia

    Ale chyba mBank nie obiecuje niczego za darmo ,,po grób''.
    Obiecał 4% na eKoncie -- dał. Nie na zawsze. Pewnego dnia może to
    zmienić bez mojego udziału. Obiecał 100 pln za kredytówkę -- dał.
    Obiecał wiele -- i dotrzymywał swych obietnic. Nie obiecywał
    darmowości ,,na wieki'', lecz obiecywał pobory opłat zgodne
    z tabelą opłat i prowizji przy założeniu, że ta tabela może
    zmieniać swą zawartość.

    > b) a czytales dokladnie tamten zapis ? Wszystkich uslug, wszystkich oferowanych
    wtedy uslug, wszystkich uslug wymienionych w
    > umowie, czy jak to tam zapisali ...

    Jesteś niereformowalny. Karty (debetowa i kredytowa) i konta (ROR
    i oszczędnościowe) miały być za free do końca trwania umowy. Umowa
    nie zakładała możliwości zmiany tego punktu. Trzeba by było rozwiązać
    umowę, aby wprowadzić opłaty za karty -- prowadzenie czy operacje bądź
    wymianę plastyku itp....

    nie przypominam sobie) o wprowadzeniu usługi,

    > Zawsze mozesz udac obrazonego i wypowiedziec umowe.

    Po co mam obrażać się? Po prostu mogę wypowiedzieć umowę.
    Zawarta umowa dawała możliwość wypowiedzenia przez
    którąkolwiek ze stron.

    Bank mógł umowę wypowiedzieć, ale nie mógł zawrzeć ze mną nowej
    umowy bez moj zgody a zgodą na zawarcie nowej umowy nie może
    być brak sprzeciwu.

    -=-

    Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, bank nie musiał do mnie dzwonić
    z propozycją ubezpieczenia karty, ale mógł dodać dodatkową usługę. ;)
    Co więcej -- mógł mnie obdarzyć kredytem -- także bez zawierania ze
    mną dodatkowej umowy.

    -=-

    -- Dlaczego naliczyliście opłatę?
    -- Bo Szanowny Pan płacił kartą w sklepie obuwniczym.
    -- Przecież takie płacenie miało być za darmo...
    -- Tak, ale zbudowano nowy sklep i pojawiły się nowe modele butów...

    Co innego, gdyby zaproponowali mi zmianę umowy a co innego, gdy tę
    umowę zmienili bez mojej zgody. Umowa nie zawierała możliwości takiej
    zmiany. Zawierała możliwość wypowiedzenia umowy przez bank bez mojej zgody.

    -=-

    Citi najwyraźniej mówi mi -- rozwiąż umowę i weź nową kartę razem z wisienkami.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'