  • Data: 2015-09-24 18:06:51
    Temat: Re: Citi złamał umowę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mu0nk3$vem$...@n...news.atman.pl...
    >[...]
    >Mimo moich nalegań, Citi nie chce opłaty wystornować, choć przed laty
    >zawarł ze mną umowę, zgodnie z którą na zawsze miałem korzystać
    >bezpłatnie
    >z oferowanych mi usług bez możliwości zmiany tego stanu ze strony
    >banku.

    a) czy od czasu podpisania umowy nie przyslal ani razu informacji o
    zmianach ?
    Moze ten punkt zostal juz wykreslony :-)
    I tak dobry bank, taki mbank to co miesiac cos zmienia

    b) a czytales dokladnie tamten zapis ? Wszystkich uslug, wszystkich
    oferowanych wtedy uslug, wszystkich uslug wymienionych w umowie, czy
    jak to tam zapisali ...

    >Konsultant twierdzi, że umowa nie została złamana -- bank powiadomił
    >mnie
    >(czego nie przypominam sobie) o wprowadzeniu usługi, więc miaU prawo
    >do
    >pobierania opłat.

    Zawsze mozesz udac obrazonego i wypowiedziec umowe.

    J.