  • Data: 2015-09-27 18:31:00
    Temat: Re: Citi złamał umowę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 10evgnvpoxngm.1dmjteb89bozx$....@4...net

    > No, zawarcie polisy w taki sposob, to by pewne przegiecie bylo,
    > choc np przedluzenie sie praktykuje.

    Aha -- tedy mieliśmy do czynienia z przedłużeniem.
    Przedłużeniem usługi. Po modyfikacji usługa przedłużana
    była dłuższa o cudze wpłatomaty.

    > Z drugiej strony bank moze jednostronnie podniesc/wprowadzic oplate za
    > prowadzenie konta, i nic nie musisz robic w celu akceptacji, bylebys
    > byl poinformowany.

    Zatem w celu jakim umawia się ze mną, iż nie podniesie?

    > A czy moze dopisac do tabeli oplat "ubezpieczenie splaty - 5zl/mc" ? Hm ...

    Dlaczego 5 nie 5000?

    > Ale zmienic tabele oplat bank moze, i sie okaze ze za swoje konto
    > placisz wiecej, ale wplaty masz bezplatne :-)

    Zapytałem wyżej -- w celu jakim bank zawarł ze mną umowę?
    ('w celu jakim' --> aby podkreślić ,,przejrzystość'')

    > Bo mi sie wydaje, ze lepszy bank, co obiecal cos na zawsze, a po roku
    > sie wycofal, niz taki, ktory co prawda nic nie obiecal, ale co miesiac
    > zmusza do czytania co on tam nie polepszyl ...

    Warto uogólnić i wziąć w ramki.

    > Jest. DB nie obiecywal nic "na zawsze",

    Więc nie ma.

    > Precyzyjnie to zacytuj stosowne punkty z umowy.
    > Albo lepiej daj linka do calej.

    Musiałbym zeskanować.

    > "zmiany umowy i regulaminow wprowadzone przez Bank beda podane do
    > wiadomosci Klienta co najmniej 30 dni przed ich wejsciem w zycie.
    > Klient ma prawo w ciagu 14 dni zgodzic sie na nie lub wypowiedziec
    > umowe ..."

    Teraz Ty podaj link.

    > A nawet jak nie ma, to na podstawie KC ... choc lepiej wtedy
    > unikac w umowie jakis zapisow ze na zawsze :-)

    Jw.

    > No ale widzisz - oplate za karte jakos bank moze wprowadzic.

    Może -- ale w tym wypadku złamał umowę.

    > Klient zamowil, bo byla bezplatna, a pootem bank zmienia taryfe i
    > klient placi ... :-)

    Już pisałem -- zawarliśmy umowę.

    > A na koniec popatrzyles ?
    > "wyrazam zgode na udostepnie i przetwarzanie danych osobowych ..."

    Przetwarzanie == zawieranie umów?
    Przy Tobie SSR Marta Kiszowara staje się mądrą osobą!

    > No i swietnie, ale jak widzisz - nawet nie wiesz co podpisales :-)

    Skąd ten wniosek?

    -=-

    I mój wniosek -- z Tobą nie zawrę żadnej umowy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'