  • Data: 2015-09-25 14:30:41
    Temat: Re: Citi złamał umowę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mu1s0u$dqj$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 56041f9d$0$27528$6...@n...neostrada.pl

    >Czyli umowa została złamana.

    No powiedzmy ze zmieniona za obustronnym porozumieniem.
    Bo co prawda oni ja jednostronnie zmienili, ale ty w koncu wyraziles
    na to zgode ... bo formulka "lub wypowiedziec umowe" pewnie byla.

    >Ale chyba mBank nie obiecuje niczego za darmo ,,po grób''.

    Chyba nie.

    Ale co z tego - znajoma klnie na DB - kredyt dali dobry, ale reszta
    ch*.
    Teraz przy okazji zmiany regulaminow pojawila sie okazja
    wypowiedzienia reszty ... a gdzie tam.
    W umowie kredytu zobowiazala sie Pani do utrzymania produktow X, Y i
    Z.
    W zwiazku ze zmianami produktow umowe kredytu moze pani wypowiedziec,
    moze nawet bez kar umownych, ale prosze nam najpierw wplacic brakujace
    200 tys ... no i w efekcie jest zwiazana po grob, mimo, ze bank nic
    takiego nie obiecywal :-)

    >Jesteś niereformowalny.

    Precyzyjny lubie byc w tak delikatnych sprawach.

    >Karty (debetowa i kredytowa) i konta (ROR
    >i oszczędnościowe) miały być za free do końca trwania umowy. Umowa
    >nie zakładała możliwości zmiany tego punktu. Trzeba by było rozwiązać
    >umowę, aby wprowadzić opłaty za karty -- prowadzenie czy operacje
    >bądź
    >wymianę plastyku itp....

    Nie ma tak dobrze - regulamin zapewne przewidywal tryb zmiany umowy
    :-)

    >Bank mógł umowę wypowiedzieć, ale nie mógł zawrzeć ze mną nowej
    >umowy bez moj zgody a zgodą na zawarcie nowej umowy nie może
    >być brak sprzeciwu.

    Niestety, to tak nie dziala, i zapisane nawet w KC ...

    >Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, bank nie musiał do mnie dzwonić
    >z propozycją ubezpieczenia karty, ale mógł dodać dodatkową usługę. ;)

    Dzwonic nie musial. Wlasciwe byloby poinformowanie listowne.

    >Co więcej -- mógł mnie obdarzyć kredytem -- także bez zawierania ze
    >mną dodatkowej umowy.

    No, to niech sie bieglejsi w prawie cywilnym wypowiedza, ale takie
    poinformowanie z wlasciwym wyprzedzeniem o zmianie umowy, w wyniku
    ktorej klient zyskuje mozliwosc zejscia ze stanem konta na debet, za
    ktora to mozliwosci bank bedzie pobieral comiesieczna prowizie w
    wysokosci 5zl ... chyba dozwolone :-)

    J.