  • Data: 2021-07-02 13:29:50
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 1 lipca 2021 o 09:25:03 UTC+2 Michal Jankowski napisał(a):

    > I wszystkie te banki mają zatwierdzanie operacji kodem sms bez logowania
    > do aplikacji/www?

    Póki co (tzn. nie wiem, jak ING, bo nie mam) chyba mają.
    Choć i w mBąku i w mille dawno kartą przez net nie płaciłem.
    Z ostatnich doświadczeń:
    - santander - SMS, czasem też każą się zalogować - no ale nie wysyłają żadnych
    linków, idzie z automatu
    - inteligo - SMS + podanie PIN do karty
    - bnp paribas - SMS + podanie nazwiska panieńskiego matki
    - kantor aliora (teoretycznie) - SMS + ePIN (może być inny, może być taki sam jak
    PIN)

    > I NA PEWNO TAK ZOSTANIE?

    Przez minimum 2 miesiące tak.
    I to jest całe "na pewno" na jakie można liczyć w bankach. Cała reszta to tylko dobre
    obyczaje i szacunek dla klienta - czasem kwitowane głośnym "hahaha" - choć często
    jest to "hahaha" przez łzy.

    Dlatego trzeba hołubić to, co jest i tworzyć backupy, by w razie czego może nie bez
    żalu, ale przynajmniej bez dużych kłopotów móc zrezygnować z czegoś, co się psuje.
    I brać promo - nawet jak są na rok.
    I mieć rachunki w różnych bankach, robiąc sztuczny obrót (oczywiście rachunki
    darmowe, w ostateczności darmowe przy planowanym sztucznym obrocie) - na tej
    podstawie np. w milku czy santanderze dają porządne oferty na klik.
    Bo czym jest rok - jedną chwilą - a czym karta - iskrą (w spalarni śmieci) tylko ;>

    Zaś apka citka to jest tragedia - począwszy od czasu uruchamiania, ona chyba jest
    tylko przeglądarką i całą stronę ściąga przed wyświetleniem ekranu logowania - widać
    to dobrze używając aero2.
    Za to za kupowanie w necie dostaje się teraz dodatkowy diament - to tak jak z
    naklejkami świeżaków/słodziaków w biedronku. Czyżby citek stał się biedronkiem
    bankowym? Choć 500zł w bonach do biedronka za wzięcie pożyczki bez prowizji nie
    pogardziłem (oczywiście spłaciłem prawie całość następnego dnia) - choć oczywiście
    nie obeszło się bez reklamacji, ale wypłacili wszystko.

    Apki santandera, milka, skarbonki czy N26 są spoko, nawet na androidach starszych czy
    entry level.
    mBąkowa ujdzie w tłoku, choć potwierdzanie jest bardzo głupie (a do tego na
    androidzie 6 nie chce się już aktualizować - ale działa).
    bnp paribas przestał mi na tablecie działać, kantor aliora jest taki sobie, idei
    dawno nie uruchamiałem.