  • Data: 2021-07-05 22:20:53
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 20:50:08 UTC+2 Marvin napisał(a):

    > Wziąłem Millenium bo mam tam konto osobiste. I okazało się, że jak
    > wnioskuję o kredyt 1000 zł (zaproponowany przez formularz), to nie ma
    > żadnej oceny/dokumentów poza "chcesz? to masz!".
    >
    > Widocznie bank uznaje, że klient znany mu od dekady jest godzien
    > zaufania dla sumy 1 kzł i nie ma sensu męczyć analityków i jego
    > dodatkową robotą z oceną zdolności czy też ryzyka.

    To jakoś mało z Ciebie aktywny klient od tej dekady.
    W milku wystarczy pół roku mieć konto 360 i jedynie spełniać warunki bezpłatności -
    czyli wpływ 1k (plus pyk kartą, ale to dla tematu nieistotne) - i proponują KK z
    limitem 50k "na klik".
    Nie wiem, czy 50k dadzą tak od ręki - choćby z powodu wymagania zgody współmałżonka
    dla wziękcia kredytu ponad 20k - ale 20k na platynie dają, przetestowane, ZTCP nawet
    nie trzeba "mijać się z prawdą" i podawać sztucznej wysokości dochodów jak w
    santanderze ;)

    Zaś ogólnie KK do 4k zwykle idzie na oświadczenie, nawet dla klienta "z ulicy".

    > Pewnie z czasem można poprosić o powiększenie, albo wzorem citka sami
    > podniosą. Tu nie mam doświadczenia.

    Porób sztuczny obrót i będziesz miał propozycję "na klik".

    > Nie wiem też czy gigantyczny limit zadłużenia KK citi nie przeszkadza mi
    > w czymś takim jak wzięcie drugiej karty. Wykorzystuję z niego z 10-15%,
    > ale pewnie w BIKU jest i kłuje w oczy.

    A jak "gigantyczny" masz ten limit?
    Przy obecnych stopach można mieć naprawdę sporą zdolność już przy średnich zarobkach.
    Oczywiście zależy to też od tego, jak dany bank zdolność liczy - bo np. taki citek
    wymaga spłaty jedynie 2% zadłużenia miesięcznie (plus oczywiście odsetki i opłaty),
    ale reszta banków "tradycyjnie" 5%, więc mogą liczyć limit w citku po swojemu.
    A w BIKu jest wszystko - i limit, i każda transakcja i każda spłata.