  • Data: 2021-07-06 00:00:25
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 22:40:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Że jak?
    > limit - zgoda
    > spłata - zgoda
    > ale na jakiej podstawie twierdzisz że transakcje też?

    Informacji z banku - oczywiście mogli mi głupot nagadać, bazy BIK przecież nie
    przeglądałem.
    Ale skoro są spłaty no to muszą być też jakoś zapisywane "zaciągnięcia kredytu" - bo
    taka uroda "kredytu odnawialnego".
    Chyba że bank wysyła tylko info o wyciągu jako o "zaciągnięciu" - ale wtedy nie
    byłoby rejestrowanych spłat w czasie okresu rozliczeniowego.
    Oczywiście nie są to transakcje "klient kupił w biedronku przy metro stokłosy za
    40,54" (a tym bardziej, że oliwę, pomidory i makaron) tylko że była transakcja za
    40,54. Nie sądzę, by nawet agregowali z pojedynczego dnia.