  • Data: 2021-07-05 20:50:08
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak znajdziesz coś lepszego od Mille/ING to pls, daj znać :)
    > Też mnie citek zblokował tym sposobem akceptacji transakcji
    > internetowych.

    Wziąłem Millenium bo mam tam konto osobiste. I okazało się, że jak
    wnioskuję o kredyt 1000 zł (zaproponowany przez formularz), to nie ma
    żadnej oceny/dokumentów poza "chcesz? to masz!".

    Widocznie bank uznaje, że klient znany mu od dekady jest godzien
    zaufania dla sumy 1 kzł i nie ma sensu męczyć analityków i jego
    dodatkową robotą z oceną zdolności czy też ryzyka.

    Pewnie z czasem można poprosić o powiększenie, albo wzorem citka sami
    podniosą. Tu nie mam doświadczenia.

    Nie wiem też czy gigantyczny limit zadłużenia KK citi nie przeszkadza mi
    w czymś takim jak wzięcie drugiej karty. Wykorzystuję z niego z 10-15%,
    ale pewnie w BIKU jest i kłuje w oczy.

    M.