  • Data: 2021-07-06 09:57:22
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 6 lipca 2021 o 05:09:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja przeglądałem informacje na swój temat. I transakcji tam nie
    > uświadczyłem.

    Przegladałeś bazę czy raport?
    Raporty mają różną szczegółowość (kiedyś w citi dostałem taki podstawowy, praktycznie
    nic prócz scoringu, chyba nawet sumy limitów nie było - to już więcej można się
    dowiedzieć z wniosku o KK w mBąku czy santanderze - bo pobierają z BIK sumę limitów i
    wpisują w formularz) - ale nie sądzę, by był taki, co pokaże wszystko.
    No i w jaki inny sposob ma iść info o wykorzystaniu kredytu odnawialnego? A jestem
    mocno przekonany, ze idzie.