  • Data: 2021-06-30 11:57:10
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 czerwca 2021 o 21:41:17 UTC+2 Marvin napisał(a):
    > Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    > linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!
    >
    > Przeczytałem niżej cały wątek na ten temat i chciałbym się dopytać w
    > takim temacie:
    > 1. Może podziękuję za Citka. Miałem go wprawdzie od 98 roku, ale nic nie
    > trwa na wieki

    Wyślij powyższy post również do citka. Myślisz, że czytają p.b.b.?
    Bez tego na pewno nie poprawią, z narzekaniami - jest szansa, choć może mają to w d4
    bo rezygnują z detalu - i być może są tak głupi, że wolą wygasić niż sprzedać (tak
    jak np. jp morgan chase bodajże z kredytówkami w Kanadzie - wolał darować klientom
    wszystkie długi niż utrzymywać bank-wydmuszkę tylko do spłacania KK - a warunki
    spłaty były fajne, bo spłata minimalna tylko 1% długu + odsetki oczywiście).

    > 2. Co wziąć z KK tak aby było bez płacenia i ceregieli "Lewą ręką
    > wykonane 3 transakcje i dwie bezstykowe wykonane przez dotknięcie
    > terminala czołem zwalniają z opłat w 32 tygodniu roku nieprzestępnego".
    > Może mam konta Millenium, mBank, Alior, Getin...

    Przeczytaj też wątek "mB - KK Mastercard World Intnsive", tam jest to tym, jakie KK
    warto teraz brać.
    W skrócie:
    a) ciekawostka platyna z bnp paribas
    b) santander - visa platinum i/lub inne