  • Data: 2021-07-01 22:59:46
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 czerwca 2021 o 21:41:17 UTC+2 Marvin napisał(a):
    > Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    > linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!

    A tego nie dostałeś?

    ,,Drogi Kliencie,

    zauważyliśmy, że swoją wczorajszą transakcję kartą w internecie zatwierdziłeś kodem
    SMS.

    Przypominamy, że już wkrótce zmieni się sposób potwierdzania Twoich transakcji
    internetowych. Główną metodą uwierzytelniania będzie tzw. Autoryzacja Mobilna przy
    wykorzystaniu aplikacji mobilnej Citi Mobile(R). Zmiany te wynikają z europejskiej
    Dyrektywy PSD2."

    MK