  • Data: 2021-07-02 08:01:34
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2021 o 22:59, Mac Ka pisze:

    > A tego nie dostałeś?
    >
    > ,,Drogi Kliencie,
    >
    > zauważyliśmy, że swoją wczorajszą transakcję kartą w internecie zatwierdziłeś kodem
    SMS.

    > Przypominamy, że już wkrótce zmieni się sposób potwierdzania Twoich transakcji
    internetowych. Główną metodą uwierzytelniania będzie tzw. Autoryzacja Mobilna przy
    wykorzystaniu aplikacji mobilnej Citi Mobile(R). Zmiany te wynikają z europejskiej
    Dyrektywy PSD2."

    > MK

    Może i dostałem to jest mało istotne.
    Niemniej system transakcyjny Citi, nawet po odświeżeniu go przez nową
    grafikę i kolorowe prostokąty, jest cały czas do bani i odstaje na minus
    od innych.

    Aplikację może bym i założył, ale jest ona też kulawa - przeczytaj sobie
    opinie klientów w sklepie Google Play.

    Ale za najważniejsze uważam to, że bank który co chwila mnie poucza w
    kwestiach bezpieczeństwa, "nikomu nie udostępniaj", nawet oponuje przed
    zapisaniem pliku z wyciągiem bankowym na dysku, po tym jak wysyła link
    sms-em traci moje zaufanie.

    M.