  • 1. Data: 2002-04-22 17:53:11
    Temat: Citi i wino :-)
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Oferta dla klientów CitiGold.

    Już nie muszą Państwo zrywać lokaty, aby zapłacić podatki!

    Linia kredytowa zabezpieczona lokatą to:

    natychmiastowy i łatwy dostęp do pieniędzy bez konieczności zrywania lokat i
    utraty odsetek,
    minimum dokumentów i formalności,
    oprocentowanie w skali roku tylko 15,99%,
    odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia.
    Tylko do 30 kwietnia 2002 r. otwierając Linię kredytową zabezpieczoną
    lokatą, klienci CitiGold otrzymają w prezencie butelkę wybornego
    francuskiego wina.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z CitiPhone lub
    Doradcą Finansowym w oddziale.

    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/citidi
    r/index.htm

  • 2. Data: 2002-04-23 07:05:50
    Temat: Re: Citi i wino :-)
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > otrzymają w prezencie butelkę wybornego
    > francuskiego wina.

    A Citi ma zgodę na dystrybucje alkoholu ?
    A punkty Citi sa w odpowiedniej odleglosci od szkol, kosciolow itd ?
    He ?

    Michal

  • 3. Data: 2002-04-23 09:36:43
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > A Citi ma zgodę na dystrybucje alkoholu ?
    > A punkty Citi sa w odpowiedniej odleglosci od szkol, kosciolow itd ?
    > He ?

    O cie Florek...
    Rzeczywiscie...
    To gdzie ja powinienem zglosic sklep Caritasu ktory sprzedaje wino mszalne?
    Nieopodal kosciola...
    Serio pytam.

    Michal

  • 4. Data: 2002-04-23 09:51:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula"
    > To gdzie ja powinienem zglosic sklep Caritasu ktory
    sprzedaje wino mszalne?
    > Nieopodal kosciola...
    > Serio pytam.

    Kiedys w sklepie Massa w Jankach zobaczylem Murfatlar i
    Cotnari (polwytrawne)
    a na ich odwrocie nalepke informującą ze zostaly dopuszczone
    jako wina mszalne
    Wiec myślę, że sprzedajac takie wina bez zezwolenia narażasz
    się księdzu ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-23 09:57:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości

    > A Citi ma zgodę na dystrybucje alkoholu ?
    > A punkty Citi sa w odpowiedniej odleglosci od szkol, kosciolow itd ?

    a czy pod w ustwie nie jest zapis "sprzedaż" alkoholu? bo jesli tak to Citek
    pod to nie podpada ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-23 10:04:50
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > a czy pod w ustwie nie jest zapis "sprzedaz" alkoholu? bo jesli tak to
    Citek
    > pod to nie podpada ;-)

    Bo alkohol jest "prezentem"?
    Hmmm. A jesli ja sprezentuje banknot wlascicielowi sklepu, a on mi
    sprezentuje butelke, to to nie bedzie sprzedaz?
    ;-D

    Michal

  • 7. Data: 2002-04-23 10:15:45
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E0183BB8E@in
    f2.rzeszow.tpsa.pl...
    [...]
    > Hmmm. A jesli ja sprezentuje banknot wlascicielowi sklepu, a on mi
    > sprezentuje butelke, to to nie bedzie sprzedaz?
    > ;-D

    Nie 8-) Tyle, że będzie potem musiał się tłumaczyć jak
    ze sklepu zniknęła butelka i pojawił się banknot... I mogą
    się go czepiać, że próbował oszukać biedne państwo na podatkach...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-04-23 10:25:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

    > Bo alkohol jest "prezentem"?

    BTW - oni tego nie wysylaja przez przypadek? w oddzialach nigdzie nie
    widzalem zeby stala jakakolwiek buteka, inne prezenty stoja.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-04-23 10:40:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BTW - oni tego nie wysylaja przez przypadek? w oddzialach nigdzie nie
    > widzalem zeby stala jakakolwiek buteka, inne prezenty stoja.

    W Polsce butelka Ci na wierzchu postoi?? No chyba z innego swiata jestes
    :)))

  • 10. Data: 2002-04-23 10:50:40
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > W Polsce butelka Ci na wierzchu postoi?? No chyba z innego swiata jestes
    > :)))

    daja czerwone o ile dobrze sobie przypominam - wiec w tematurze pokojowej
    powinni je trzymac - wiec na wierzchu ;-) jesli klient dostanie taka flache
    i najdzie go ochota szybkiej konsumpcji powinno sie nadawac odrazu do
    spozycia ;-)

    a zreszta - to juz sie zmienia w Polsce - nie przesadzaj ;-) Kielce sa pod
    tym wzgedem porzadne ;-P nie mowie o pijacych "Menello Bianco" rocznik
    biezacy ;-D

    --
    JaKi