  • 1. Data: 2002-04-22 16:28:25
    Temat: OT - do uzytkownikow chello
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    wiem, ze na liscie jest kilku uzytkownikow chello. Czy zauwazyliscie
    ostatnio znaczacy spadek transferu, szczegolnie jesli chodzi o serwery w
    USA. Polska zawsze dzialala gorzej, ale i tu u mnie obserwuje znaczace
    pogorszenie. Generalnie komfort korzystania z www znacznie sie obnizyl u
    mnie (w okresie ostatniego 1,5 miesiaca). A u Was?

    Rafi

  • 2. Data: 2002-04-22 16:37:48
    Temat: Re: OT - do uzytkownikow chello
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pogorszenie. Generalnie komfort korzystania z www znacznie sie obnizyl u
    > mnie (w okresie ostatniego 1,5 miesiaca). A u Was?

    To samo.
    U mine jeszcze jakies filtry mi facet pozakladal.
    Strony wcytuje sie na zasadzie - czeka czeka czeka - laduje sie.
    Ale co tam - nadal wole to niz TPSA :)

  • 3. Data: 2002-04-22 18:02:26
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...onet.pl (Rafi) wrote in <aa1dlh$onc$1@news.onet.pl>:

    >Witam,
    >
    >wiem, ze na liscie jest kilku uzytkownikow chello. Czy zauwazyliscie
    >ostatnio znaczacy spadek transferu, szczegolnie jesli chodzi o serwery w
    >USA.

    Co to kogo obchodzi na pl.biznes.banki ??? OT byloby uzasadnione
    gdyby nie bylo listy gdzie moznaby zadac to pytanie - a istnieje
    przeciez pl.intermet.polip.

    Pozdrawiam,
    Wojtek