  • Data: 2017-02-11 13:17:52
    Temat: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobra odpowiedź ;>
    A poważnie to ktoś tu już chyba taki przypadek opisywał. Ja mam MC, więc nie
    sprawdzę.
    Ale bezczelne - skoro zmienia się numer rachunku to praktycznie nowa umowa. I jeszcze
    trzeba uważać, bo może po aktywacji nowej karty trzeba będzie od razu spłacić starą,
    GP przepadnie.
    A przynajmniej ten sam typ ? Czy jakiś cobrand wrzucili ?
    Ciekawe, co z ew. bezpłatnością tej karty - a ogólnie, to co zrobią z visą payback ?