  • Data: 2017-02-24 09:18:21
    Temat: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłoby to nawet milutkie i śmieszne, gdyby nie było niepoważne.
    W sumie dobrze się skończyło, bo, jak rozumiem, skoro poprzednia visa kończyła się w
    kwietniu, to nie było przerwy w jej używaniu ?
    Chyba że aktywowaliście MC, albo citi zamknął visę ?
    A ta nowa visa do kiedy ma ważność ? Skoro ma nowy numer rachunku do spłat
    (upierdliwość niepotrzebna) to pewnie i karta ma nowy numer ?
    Jeszcze zobaczymy, jak będzie ze spłacaniem starej - ja się kiedyś nadziałem, jak
    zmieniałem okres rozliczeniowy (o, i na to też spójrzcie, czy się nie zmienił dla tej
    "nowej" karty) to nagle się okazało, że zmienił się również termin spłaty - i to tak
    2 tygodnie do przodu, dobrze, że to w ogóle - przypadkiem - zauważyłem. Podobno to
    dlatego, że nie mogą być na raz "aktywne" dwa wyciągi...