  • Data: 2017-02-27 21:28:41
    Temat: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 19:26:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > 70-90%, a wiekszosci i tak wszystko jedno, ciekaw jestem czy wiecej
    > niz 1% sie awanturuje :-)

    > Mieli na mysli przejscie na MC :-)
    >
    > Tylko ciekawe - faktycznie jakas pomylka programistow, czy celowe
    > dzialanie :-)

    Nie wierzę w cuda - oczywiście że to działania jak najbardziej celowe.
    Ja nieco inaczej obstawiam procenty :) Dziewięćdziesiąt pięć nie widzi
    różnicy, trzem procentom jest to obojętne, a jakieś dwa procent się
    indyczy. W nagrodę dostają z powrotem swoją Visę, ze zmienionym numerem
    karty, konta, i włączonym paypassem gratis (stara karta miała
    wyłączony). No cóż, znowu dostarczymy zajęcie konsultantom :)

    Tak z zupełnie innej beczki - dziś mój citek poprosił mnie o pin przy
    płatności < 50 zł. Przypadkiem pamiętałam gdzie i kiedy spotkało mnie
    ostatnio podobne zjawisko. Policzyłam operacje pomiędzy - faktycznie,
    mają działający licznik ustawiony na 19 operacji bezpinowych, dwudziesta
    żąda PIN-u.
    Operacje > 50 zł z PIN-em lub płatności internetowe nie mają wpływu na
    stan "licznika".

    --
    Imka