  • 41. Data: 2002-06-13 06:08:25
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Aby miec Citi Gold stan rachunku musi byc okolo 100 000 a wiec ta stowa na

    Jestes pewny, że 100 000? Coś się zmieniło? Bo kiedyś było 200 000.

    MaciejK

  • 42. Data: 2002-06-13 06:12:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jestes pewny, że 100 000? Coś się zmieniło? Bo kiedyś było 200 000.

    Wciaz jest 200 000

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2002-06-13 07:00:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002 21:34:24 +0800, "Sebastian Marian"
    <s...@w...pl> wrote:
    >Wyplaty w bankomacie calkiem ok. Co do
    >walut to syf totalny trzeba czekac jakies 3 dni zanim srodki bedea dostepne
    >przy wplacie w kasie.
    >Poprsotu tego nie rzoumiem, dziadostwo straszne, na walsna kase czekac tyle
    >dni, niech wyszkola panienki z okienka do pracy, a nie do swiecenia oczami.
    >Zeszta co do wypat to paranoja w kasie nie mozna wyplacic 135 dolarow bo
    >maja tylko 50 jako najnizszy nominal.

    Ciekawe czy tak zawsze bylo w handlo (i dalej jest) czy w Citi sie tak
    z kiepscilo z walutami. Hanbdlo zdajsie kasowe operacje walutowe mial
    wlasnie ograniczone.
    Przed fuzja czesto korzystalem z operacji gpotowkowych w USD w
    oddziale Citi (obrecnie CitiGold) i bez problemow wyplacalem np.
    126USD w dwoch 2x50USD, 2x10USD, 5USD i 1 :-). No i wplaty widoczne
    online.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 44. Data: 2002-06-13 07:21:04
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Ale oprocentowanie karty jest bardzo drogie, jezli nie uda sie na czas go
    splacic odsetki sa najwyzsze na rynku. A co produktow, to sie zgodze, ze
    moze niektore sa dobre:)
    "Witek" <w...@o...fi> wrote in message news:ae8et3$5nj$1@news.tpi.pl...

    > Tylko, ze tych 100k nie musisz miec na lokacie, ani rachunku biezacym.
    Citi

  • 45. Data: 2002-06-13 07:21:49
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Tak jest w Szczecinie, ale moze to dlatego, ze rynek jest troche biedniejszy
    i jest zdecydowanie mniej osob z duza kasa niz np. w Warszawie
    Sebastian

  • 46. Data: 2002-06-13 07:22:29
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Specyfika rynku lokalnego, tak mnie poinformowal Pna w Citi Gold, ale jak
    chcesz mzoesz zadzwonic i sie ich spytac.

  • 47. Data: 2002-06-13 07:23:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale oprocentowanie karty jest bardzo drogie, jezli nie uda sie na czas go
    > splacic odsetki sa najwyzsze na rynku. A co produktow, to sie zgodze, ze
    > moze niektore sa dobre:)

    Tak, tylko jak dla mnie KK jest dla osoby zdyscyplinowanej w wydatkach,
    ktora splaca calosc zadluzenia.

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2002-06-13 07:24:58
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Co maisto to obyczaj. Ja natomisat bylem wieczorem i przenoszono strasznie
    brudny chodnik, ktory lezal kolo bankomatow do srodka a i wsrodku czytsocia
    nie grzeszylo. Ale z checie kiedys sie przejde i sprawdze inne oddzialy. A
    co do wizerunku firm to wszytsko bije oddzial CU - towarzystwo
    ubezpieczeniowe w Szczecinie, brod az kapie ze scian

    > Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości

    > Chyba nie widziales Lukasa i brudu tam panujacego - a co do czystosci
    Citka

  • 49. Data: 2002-06-13 07:27:13
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Tak jest w Szczecinie, ale moze to dlatego, ze rynek jest troche
    biedniejszy
    > i jest zdecydowanie mniej osob z duza kasa niz np. w Warszawie
    > Sebastian

    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/index_
    bd.htm

    TOiP

    - oplata za prowadzenie kotna ponizej 200 000 - 95 PLN
    - oplata za prowadzenie konta powyzej 200 000 - 0 PLN

    Wiec nie zalezy to od regionu Polski

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2002-06-13 07:38:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ciekawe czy tak zawsze bylo w handlo (i dalej jest) czy w Citi sie tak
    > z kiepscilo z walutami. Hanbdlo zdajsie kasowe operacje walutowe mial
    > wlasnie ograniczone.

    Chyba nic sie nie zmienilo :(

> [...]
    > oddziale Citi (obrecnie CitiGold) i bez problemow wyplacalem np.
    > 126USD w dwoch 2x50USD, 2x10USD, 5USD i 1 :-). No i wplaty widoczne

    Dokladnie. W CitiGold mozna wszystko nawet kasa przyjdzie do Ciebie :-))
    Ps. A my czekamy na zniesienie nielegalnych prowizji dot. walut w multi :-))