  • 31. Data: 2002-06-12 16:42:06
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > 0. Oddzialy, ostatnio zamkneli 2 jeden w centrum drugi troche dalej, chyba
    > nie najlepiej im szlo. Oddzial w samym centrum ni ema obslugi kasowej

    W Poznaniu zamkneli tylko jeden oddzial na Dabrowskiego, a to tylko dlatego,
    ze obok jest ladniejszy oddzial dawnego Handlo. Pewnie w innych miastach
    jest podobnie...
    pzd

  • 32. Data: 2002-06-12 16:44:23
    Od: "gz" <i...@w...pl>

    > Mam u nich konto od sp. handlobanku i Maestro przez ten czas tylko raz
    mnie zawiodlo.

    W zeszlym tygodniu zawiodla mnie trzy razy: raz w sklepie i dwa razy w
    roznych bankomatach. Poszedlem wymienic karte. Procedura ok. Wyplata z
    bankomatu ok. Ale wczoraj kupowalem w ksiegarni i znow mnie zawiodla. Wiec
    niektorym sie zdarza...

  • 33. Data: 2002-06-12 18:25:48
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Aby miec Citi Gold stan rachunku musi byc okolo 100 000 a wiec ta stowa na
    okolo 3 % lub jakas lokata na 8 % i bank spokojnie zarabia na wszytskie
    twoje operacje bo z tego co pamietam limit jakies 20 % a na karcie z 30
    kilka. Co do Citi Gold to system zabezpieczen moim zdaniem jest slabiutki -
    internet bez tokena ( z tego co wiem), z citi line tez czytalem juz o paru
    dziwnych przypadkach, takze troche bym sie bal. Ale ma "szczescie" nie mam
    takiej kasy i sie nie musze martwic, ale na liscie widzialem pare glosow
    zadowlenia z tej uslugi, takze moze jest dobra nie wiem. I pewno wikeszosc
    rzeczy mozna zalatwic od reki.Ocenialem tylko konto w wersji podstawowej i
    wychodzi na to, ze jak masz duzo kasy to wszystko jest do zrobienia a
    reszata posiadaczy to mam mase problemow.
    Sebastian

  • 34. Data: 2002-06-12 18:27:37
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Czy jestes peny, ze biora stan z DWS, bo co do Citi - fundusze to dostelm
    taki sygnal, ale do DWS to nie wiem. A poza tym nie wiem czy takie
    podsumowanie jest dostepne dla wszytskich czy tylko dla Citi Gold.
    Sebastian

  • 35. Data: 2002-06-12 18:29:11
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Nie do konca, bo obok tyhc dwoch zamknietych wcale nie bylo tak blisko do
    innych, a poza tym w Szczecinie oprocz Citi Gold wszytskie oddzialy byly po
    handlobanku
    Sebastian

  • 36. Data: 2002-06-12 18:33:03
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Cala kwesti nie dotyczy czy ktos lubi Citi czy nie, bo w powaznym biznesie
    nie chodzi o to czy sie kogos lubi czy nie tylko jakie daje warunki i
    mozliwosci. A co warunkow w Citi Gold to pewnie sa super bo na tych
    ludzikach bank zarabia krocie, ale dla reszty sa do dupy. A co walut to sie
    wyplaca i wplaca czesto i czasami odwiedza sie oddzial. I wiesz raza mnie w
    tych oddzialch brudne podlogi a najbardziej kwestioa podejscia do klienta.
    Ale moze warto uzbierac 100 000 i otworzyc sobie rachunek citi gold i wtedy
    poczuc ten luksus w obsludze:)
    SEbastian
    "Witek" <w...@o...fi> wrote in message news:ae7u2r$3hc$3@news.tpi.pl...

    > A co wazniejsze bez gornego limitu odpowiedzialnosci !!!
    >
    > Ps. Czy sie komus podoba czy nie (dla tych nienawidzacych citi) to nie ma
    > obecnie lepiej ubezpieczonej karty niz kk citi (fakt jest droga).
    Oczywiscie

  • 37. Data: 2002-06-12 19:01:14
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >I wiesz raza mnie w tych oddzialch brudne podlogi

    Chyba nie widziales Lukasa i brudu tam panujacego - a co do czystosci Citka
    czy Millenium w Kielcach nie mam zadnych zastrzezen - codziennie ok 8 rano
    pani z Polity sprzata oddzial (kiedys siedzialem przed otwarciem w oddziale
    i dokladniutko byl sprzatany klimatyzatro nad wejsciem)

    --
    JaKi

  • 38. Data: 2002-06-12 21:30:56
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > Aby miec Citi Gold stan rachunku musi byc okolo 100 000 a wiec ta stowa na
    > okolo 3 % lub jakas lokata na 8 % i bank spokojnie zarabia na wszytskie

    Tylko, ze tych 100k nie musisz miec na lokacie, ani rachunku biezacym. Citi
    ma duzo ciekawych produktow inwestycyjnych - m.in. fundusze DWS.

> [...]
    slabiutki -
    > internet bez tokena ( z tego co wiem), z citi line tez czytalem juz o paru

    Zgadzam sie w pelni. BRE ma duuuuuzo lepszy :-)) - token (z pin) do kazdej
    operacji.

> [...]
    > wychodzi na to, ze jak masz duzo kasy to wszystko jest do zrobienia a
    > reszata posiadaczy to mam mase problemow.

    Tak juz jest, private banking w BRE tez wymaga sporej kasy.
    Ps. ja tez nie przepadam za citi, ale trzeba im przyznac, ze pare produktow
    maja dobrych. Np. KK
    pzd

  • 39. Data: 2002-06-12 21:36:03
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > Czy jestes peny, ze biora stan z DWS, bo co do Citi - fundusze to dostelm
    > taki sygnal, ale do DWS to nie wiem. A poza tym nie wiem czy takie
    > podsumowanie jest dostepne dla wszytskich czy tylko dla Citi Gold.

    Powiem inaczej citi prowadzi dystrybucje produktow DWSu, wiec w saldzie citi
    masz kase zainwestowana w fundusz DWS.
    Srednie saldo dla citikonto jest 2,5k (tylko prowadzenie free), dla citione
    15k, a dla gold 100k wtedy bez oplat.
    pzd

  • 40. Data: 2002-06-13 05:48:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > citi - obecnie CitiGold. IMHO obsluga w tych oddzialach jest bez zarzutu.W
    > koncu jak czesto sie wplaca waluty ? albo chodzi do oddzialow ?

    6,5 zł/mc- zawsze.
    W końcu jak często Cię okradają ?
    Grzegorz