  • 1. Data: 2002-06-12 12:40:57
    Temat: Lukas - paranoja
    Od: s...@i...pl

    Niedawno potrzebna mi byla historia rachunku, wiec poszedlem do oddzialu. Tam
    pewien pan owszem, historie mi wydrukowal, ale gdy poprosilem o pieczatke
    i podpis to pan sie skrzywil i poszedl na zaplecze. Po pieciu minutach wrocil
    i powiedzial, ze nie moze tego zrobic nawet jesli on sam przed chwila to
    drukowal. Poszedlem do innego oddzialu i okazalo sie, ze jednak jest to
    mozliwe. Pozniej zlozylem wniosek o zamkniecie konta i poprosilem o pisemne
    potwierdzenie. I znow - u jednej pani bylo to niemozliwe, a u drugiej tak.
    Jakie wnioski? Burdel (za przeproszeniem) jak w Pekao SA. A jesli ktos chce
    wykorzystywac Lukas Bank do czego innego niz darmowych przelewow to radze
    sie zastanowic. W razie jakiejs potrzeby mozna sie spodziewac niespodziewanych
    klopotow.

  • 2. Data: 2002-06-12 13:07:51
    Temat: Re: Lukas - paranoja
    Od: Robert <m...@A...pl>

    s...@i...pl wrote:
    >potwierdzenie. I znow - u jednej pani bylo to niemozliwe, a u drugiej tak.
    >Jakie wnioski? Burdel (za przeproszeniem) jak w Pekao SA.

    Nie chce tu bronic oczywistych błędów, ale jest jedna istotna różnica.
    W tradycyjnym marmurku jak Ci odmówią, to koniec (oprócz
    czasochłonnych odwołań na piśmie itp.).
    W banku z obsługą odmiejscowioną, jak Lukas, możesz iść do innej
    placówki i załatwić (jeśli jest blisko!). Uprzednio dowiedziawszy się
    na pbb, gdzie załatwiają :)
    To podaj, gdzie dają te pieczątki ;P

  • 3. Data: 2002-06-12 14:05:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno potrzebna mi byla historia rachunku, wiec poszedlem do oddzialu.
    Tam

    To sie nazywa indywidualne podejscie do klienta. Jak ktos madry to potrafi
    to wykorzystac.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-06-13 11:14:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie chce tu bronic oczywistych błędów, ale jest jedna istotna różnica.
    > W tradycyjnym marmurku jak Ci odmówią, to koniec (oprócz
    > czasochłonnych odwołań na piśmie itp.).

    Taaak...?
    Mi zdarzył sie raz podobny przypadek (w pekao) w jednym oddziale nie chcieli mi wydać
    karty, a w drugim wydali.
    Grzegorz