  • 51. Data: 2002-06-13 07:39:33
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Tabela tabela a specyfika rynku lokalnego jego specyfika.
    Aby zakonczyc ten spor proponuje, abys zadzwonil do Citi Gold w Szczecinie i
    sie podpytal. Bo ja nawet rozmawialem z ich Pania Dyrektor i tak mi
    powiedziala.
    SEbastian
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości
    > biedniejszy
    >
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/index_
    bd.htm

  • 52. Data: 2002-06-13 07:44:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Oczywiscie

    > 6,5 zł/mc- zawsze.

    Nie tylko jak sa transakcje :-)

    > W końcu jak często Cię okradają ?

    Stac mnie, zeby placic za bezpieczenstwo, a ze to kosztuje...
    pzd

  • 53. Data: 2002-06-13 07:44:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Aby zakonczyc ten spor proponuje, abys zadzwonil do Citi Gold w Szczecinie
    > sie podpytal. Bo ja nawet rozmawialem z ich Pania Dyrektor i tak mi

    Prawde mowiac wole kontakt przez CitiOnline lub CitiPhone ;-) a nie wydawac
    na telefon do Szczecina.
    Zauwaz, ze CitiGold mozna miec przy tych 100 000 ale bedzie pobierana oplata
    za prowadzenie zgodnie z TOiP.

    --
    JaKi

  • 54. Data: 2002-06-13 07:47:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ale oprocentowanie karty jest bardzo drogie, jezli nie uda sie na czas go
    > splacic odsetki sa najwyzsze na rynku. A co produktow, to sie zgodze, ze
    > moze niektore sa dobre:)

    Po pewnym czasie obnizaja splacania w grace periodzie na 2%-mc, 24%-rok :-))
    Ps. Ale i tak wole multi :DDD

  • 55. Data: 2002-06-13 10:18:13
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl>

    Użytkownik Sebastian Marian <s...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae7iku$eur$...@n...tpi.pl...
    > Wiedziony ciaglymi telefonami i ogloszeniami Citi banku, postanowilem tam
    > otworzyc konto po pierwsze z ciekawosci po drugie bo poprosil mnie znajomy
    > srawdzenie ich uslug, a on to juz dysponuje odpowiedednia gotowka. Wynik
    > mojego testu:

    witaj mieszkancu upadajacego miasta Szczecin. Tak sie sklada, ze jestem z
    tego samego zakatka globu i na dodatek mialem problemy z tym samym bankiem
    CITI (a ttfffuuu na psa urok hehe).

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z uslug CITIego. No chyba, ze ktos sie
    nudzi i chce miec troszke problemow :)

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."

  • 56. Data: 2002-06-13 10:35:51
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Rany, nie bedzie to rachunek na ktory trzeba w Wawie 200 000 a w Szczecini
    100 000. Napisze do nich maila i jak mi odpisza przesle go tobie.

  • 57. Data: 2002-06-13 10:37:20
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    A moglbys rozwinac watek co u nich zaszwankowalo u Ciebie.
    Sebastia

  • 58. Data: 2002-06-13 11:08:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie tylko jak sa transakcje :-)

    Powinno być ";-)" czyba, że zbierasz karty i robisz to tylko w tych celach.
    Ja karty wypukłe używam :-)

    > Stac mnie, zeby placic za bezpieczenstwo, a ze to kosztuje...

    Tyle, że w innych bankach mniej, albo opłatę wliczono w cenę uzytkowania karty i nie
    słychać o większych przekretach ze strony banku wydawcy.
    Grzegorz

  • 59. Data: 2002-06-13 12:37:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Powinno być ";-)" czyba, że zbierasz karty i robisz to tylko w tych
    celach.
    > Ja karty wypukłe używam :-)

    Napisales 'zawsze', co nie jest prawda.
    Wiem, wiem ty uzywasz swojego golda pekao :-))

    > Tyle, że w innych bankach mniej, albo opłatę wliczono w cenę uzytkowania
    karty i nie
    > słychać o większych przekretach ze strony banku wydawcy.

    Dlatego napisalem, ze to ubezpieczenie jest drogie, a te wliczone
    ubezpieczenie jest z reguly slabe :(
    A co do przekretow to poczytaj sobie ostatniego newsweeka jest duzy artykul
    o przekretach kartami. To juz druga 'grupa' przylapana w Poznaniu w krotkim
    czasie. BTW nie oczekuj, ze banki beda ujawniac takie rzeczy. To ze nie
    slychac to nie znaczy ze to zjawisko nie istnieje. I tym sie roznimy, ze ja
    wiem co mowie :-))
    Ps. Jak ktorys bank wprowadzi podobne ubezpieczenie kk do citka, to chetnie
    zmienie :-))
    pzd

  • 60. Data: 2002-06-14 07:19:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002 09:38:35 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Chyba nic sie nie zmienilo :(

    Czyli oddajmy sprawieliwosc Citkowi :-), taka obsluga walut to
    pozostalosc po ukochanym handlo i citi tu niczego nie skiepscilo.
    Ja jesli chodzi o obsluge walut bylem z "mojego" oddzialu Citi bardzo
    zadowolony (Poznan, Garbary).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl