  • 61. Data: 2002-06-14 19:35:48
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Witek <w...@o...fi> napisał(a) w artykule <ae8et5$5nj$2@news.tpi.pl>...

    > Powiem inaczej citi prowadzi dystrybucje produktow DWSu, wiec w saldzie
    citi
    > masz kase zainwestowana w fundusz DWS.
    > Srednie saldo dla citikonto jest 2,5k (tylko prowadzenie free), dla
    citione
    > 15k, a dla gold 100k wtedy bez oplat.
    Dzwoniłem dzisiaj na ich infolinię i po dłuższej konsultacji pani
    powiedziała,
    że _żadne_fundusze się tu nie liczą (nawet Citi). Tylko konto i lokaty.
    PS

  • 62. Data: 2002-06-14 21:10:21
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > masz kase zainwestowana w fundusz DWS.
    > Srednie saldo dla citikonto jest 2,5k (tylko prowadzenie free), dla citione

    Ta "darmowosc" to rzecz wzgledna. Ukryta oplata jest relatywnie nizsze niz
    mozliwe do uzyskania gdzie indziej oprocentowanie zdeponowanych srodkow.
    Poniewaz (jak juz ustalono) wchodza tam tylko ROR i lokaty nalezy wziac do
    porowania stawki tych ostatnich. Oczywiscie oprocentowanie stale (bardziej
    miarodajne). Dla kwot > 10K i standardowego teminu 3 mies. Citi placi 6,40%,
    lepiej daje nawet taki ING-BSK, bo 6,50%, tyle samo Fortis, Nordea 6,90%, Multi
    7,25%, a Lukas 7,30% (w internecie 7,80%). Gwoli sprawiedliwosci, Citi nie jest
    najgorszy (np. PKO BP 5,40%, BZ WBK 5,30%, BPH PBK 5,12%, a Pekao SA 4,50% -
    sic!). Co nie zmienia faktu, ze na 15K trzymanych w Citi, a nie np. w Multi
    strata wyniesie ca 31 zl kwartalnie. Co oznacza miesieczny koszt prowadzenia
    konta ok. 10 zl - calkiem przecietny dla porownywalnej oferty.
    Troche inaczej wyglada podobna kalkulacja od stony banku, ale od razu widac, ze
    w Citi jednak umieja liczyc :)

  • 63. Data: 2002-06-14 22:16:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Dzwoniłem dzisiaj na ich infolinię i po dłuższej konsultacji pani
    > powiedziała,
    > że _żadne_fundusze się tu nie liczą (nawet Citi). Tylko konto i lokaty.

    To nie jest prawda. To jest raczej citi(phone)prawda :-)))
    pzd

  • 64. Data: 2002-06-16 19:26:23
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Zaraz, zaraz na wejsciu jest napisane Citi nie Handlobank, w zwiazku z tym
    wina jest Citi. Nie widac napisu Handobank w zwiazku z tym Citi.

  • 65. Data: 2002-06-16 19:31:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zaraz, zaraz na wejsciu jest napisane Citi nie Handlobank, w zwiazku z tym
    > wina jest Citi. Nie widac napisu Handobank w zwiazku z tym Citi.

    handlobank byl czescia detaliczna BH - po kupnie go przez Citi, handlobank
    zostal przeksztalcony w Citibank.

    --
    JaKi

  • 66. Data: 2002-06-17 18:42:46
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <aeip3u$svo$1@news.onet.pl> Jarosław Popiel napisał(a):

    > Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > handlobank byl czescia detaliczna BH - po kupnie go przez Citi, handlobank
    > zostal przeksztalcony w Citibank.

    A nazwa banku powstalego po polaczeniu powstala przez kombinacje nazw obu
    skladnikow :)

    Pieta.

  • 67. Data: 2002-06-17 20:48:28
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    ok, wiem o tym, ale teraz jest szyld Citi Banku i to on odpowiada za jakosc
    a tej brak.
    Sebastian

  • 68. Data: 2002-06-18 06:38:27
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>

    "Sebastian Marian" <s...@w...pl> wrote in message
    > ok, wiem o tym, ale teraz jest szyld Citi Banku i to on odpowiada za
    jakosc
    > a tej brak.
    > Sebastian
    za to w Zielonej Gorze szyld jest handlobanku za to w srodku syty....
    Jurek