  • Data: 2018-03-29 17:15:21
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d10c5215-4ecb-4153-afde-8c19e68ffb06@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 28 marca 2018 21:49:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >Kredyt w wysokości limitu jest przyznany bezpłatnie (w odróżnieniu od
    >większości kredytów odnawialnych na ROR, gdzie płacisz już za
    >przyznanie, nie tylko za >wykorzystanie), ale wykorzystać bezpłatnie
    >można tylko na płatności bezgotówkowe kartą. Ew. są jeszcze takie
    >ewenementy jak db (a do sierpnia ubiegłego roku miał tak >citi),
    >które pozwalają na bezpłatne opłacanie rachunków domowych przelewem z
    >KK.
    >Wykorzystuję więc tyle = (ile wydaję miesięcznie kartą)*(47/30) +
    >(ile płacę miesięcznie za mieszkanie)*(56/30).

    Mniej niz 47/30, bo nie kupujesz w jednym dniu, tylko przez caly
    miesiac.
    No chyba ze odkladasz wieksze zakupy do nastepnego okresu :-)

    >Powtórzę raz jeszcze - potrzebuję takiego limitu nie z uwagi na
    >zaletę, a na wadę konkretnych KK - z citi i db - które nie pozwalają
    >zrobić nie tylko jednorazowo, ale nawet dzienne, transakcji na więcej
    >niż przyznany limit.
    >I jak pisałem - to jest wada tych konkretnie KK.

    Kris sam wymysla argumenty na sile, ale odpowiedz jest taka sobie :-)
    Zawsze mozna zriprostowac - to po co uzywasz takiej durnej KK, zamiast
    debetowki :-)

    Ale z drugiej strony - mozna po prostu wiekszy limit, to nic nie
    kosztuje.

    >I tylko tych konkretnie KK, a nie KK jako takiej.
    >A KK, nie KD, używam dla innych przewag KK - bo akurat mogę taki duży
    >limit dostać. Gdybym mógł np. 3 tysiące bez możliwości nadpłat to by
    >taka karta była tylko na codzienne zakupy, a na specjalne okazje
    >pewnie potrzebowałbym debetówki - ale dobrej, np. takiej jak z
    >oranżady, a nie takie marnej jak miałem w db - albo trzeba by to
    >załatwiać gotówką lub przelewem.
    >Możliwe, że Ty swoją debetówką mógłbyś tak robić - ja moją z db nie
    >mogłem, a przynajmniej nie za darmo.

    A co zlego jest w debetowce z db - nie pozwoli zaplacic np 5 tys zl
    jednym razem ?

    >I tracą. Widać bogaci, stać ich.

    Przy obecnych odsetkach ... zadna strata w zasadzie.
    Na taniego szampana wystarczy :-(

    >Jak w nocy tylko śpisz to pewnie, że nie przeszkodzą. Ale niektórzy
    >lubią tak pracować albo np. robić zakupy przez tzw. "internet".
    >Problem teoretyczny tylko dla kogoś, kto na niego nie natrafił.

    No, akurat to wyszukiwanie w tych sklepach zajmuje duzo czasu.
    Zaplacic mozna po sniadaniu, jak juz ST wlacza.

    A przy okazji tych prac, to bywa, ze i karty nie dzialaja.

    >Trzeba było brać, odkupiłbym od Ciebie za pół ceny internetowej ;>

    Poczta wezmie drugie tyle, a za stracony przy okienku czas kto zaplaci
    ? :-)

    J.