  • Data: 2018-03-30 10:37:22
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 marca 2018 17:15:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Mniej niz 47/30, bo nie kupujesz w jednym dniu, tylko przez caly
    > miesiac.
    > No chyba ze odkladasz wieksze zakupy do nastepnego okresu :-)

    Dodatkowa zaleta posiadania dwóch KK - koniec okresu (rozliczeniowego - żeby nie
    wyszło, że jest gorzej, a nie lepiej ;) mam co 2 tygodnie a nie co miesiąc.
    Dla jednej karty wyciąg wystawiany jest 10. a dla drugiej 25. dnia miesiąca.
    Tak że jedną płacę od 10. do 24., a drugą od 25. do 9 (obie rozliczają D+1).
    W ten sposób średni okres bezodsetkowy wydłuża się o tydzień (nie jest to miesiąc/2 +
    GP tylko dwa tygodnie/2 + dwa tygodnie + GP) bez potrzeby odkładania zakupów. Taki
    mikro-oscylator.